torsdag den 14. juli 2011

Kort til 30 års fødselsdag.

Og det er så også lavet af min juli-pakke. Perlerne er fra det armbånd jeg har skilt i atomer. Tyl blomsten er hjemmelavet. Tal og bogstaver er fra Fiskars.


og de her blomster er fra Wild Orchid. Er de perler ikke fine? Jeg har sat dem på et stykke ball chain.

og så den hjemmegjorte tyl blomst.

Nu er der 2 arbejdsdage tilbage - så er det 3 ugers ferie!! Det er da lige til at holde til ... sådan at starte på job lige op til ferie - haha!
Rigtig god regnvejrsdag til Jer.
Knus.

6 kommentarer:

  1. Det er da bare et super sødt kort og jo dejligt næsten at starte job med at holde ferie... c",)

    SvarSlet
  2. Det er et super sødt kort.
    God sommer.

    SvarSlet
  3. Hvor er det sødt... en rigtig lækker detalje med de små perler.
    Ha' en rigtig god sommer og en dejlig ferie!!!

    SvarSlet
  4. Hvor er det sødt, det kort til Mette, hun blir sikkert glad, skønt at få noget der er hjemmelavet, så man kan mærke der er tænkt på en. jeg håber du er faldet godt til i det nye job, og snart god ferie!!!! v.h. morkaren.

    SvarSlet
  5. Smukt kort til Mette. Flotte perle"øreringe" du har lavet.
    Tænk at få ferie så hurtigt.....det kan du da ikke trænge til. hæhæ.
    Har sendt dig en mail....så der kan ske lidt i din ferie.

    SvarSlet
  6. Så lekkert dette kortet er, Dorthe, nydelige farger og flott pynt ! Tyllblomsten er ikke helt lett å se, men det er jo flott allikevel :-)
    Må også huske og si tusen takk for alltid hyggelige kommentarer i bloggen; det er godt å bli ønsket velkommen tilbake etter et lite fravær - det setter jeg pris på :-)

    SvarSlet