fredag den 29. juli 2011

Jul i Juli...

eller noget... hihi.
---
Jeg har fået lov af min Nevø´s søde kone til at vise dette LO - billedet er nemlig af Deres søde små nisser Carla og Anton.
Jeg har brugt papirer fra Riddersholm - det har jeg ellers ikke kunne nænne at bruge - men nu tog jeg mig lidt sammen.


Postkortet er et stempel jeg fik af aka da jeg besøgte hende sidste fredag (Tak Annette) det har jeg embosset med hvid pulver. Julemanden er også Riddersholm - fra et klippeark.

Bogstaverne er nogle gamle Basic Grey stickers, jeg tegnede rundt om dem med min hvide pen (den til falske syninger) - så synes jeg de passede ret godt til LO´et.

Julestjernen er lavet med min Marianne die. De små perler i midten af stjernen er et fejlkøb (hehe) men her kan de jo fint bruges.

Den lille juletag er også fra klippearket - jeg lavede så en tag mere i neutral papir - for at give lidt dimension. Her kan man også se at jeg til baggrunden har revet 2 stykker Riddersholm papir i stykker - og derefter sat eye-lets i begge stykker og snørret dem sammen. Ternene bag billedet er endnu et stykke riddersholm papir hvor jeg har skåret midten ud af de eksisterende tern og lavet et "net"
Søde unger ikk? :o)

En lille blomsterdekoration hvor papirerne mødes.

Ren hygge at lave dette LO, selvom det faktisk har været undervejs i flere dage *G*
---
Nu er der kun lidt over en uge til jeg skal til Samsø med nogle søde Scrappere. Det glæder jeg mig MEGET til (og ja Kirsten - Vi skal da på photoshoot ... jeg har bare ikk noget kamera - griner)
God Weekend til Jer.
Knus

8 kommentarer:

  1. Nøj et lækkert jule LO du har lavet i hyggelig gammel stil, det jeg vild med..
    Ser rigtig godt ud med snørrene og de søde jule ting du har sat på...

    SvarSlet
  2. Waww for et lækkert jule LO... så fyldt med lækre detaljer. Ser så fint ud at du har snøret det sammen. Lækkert papir.
    Ha en rigtig god weekend!!!

    SvarSlet
  3. wauuuw super lækkert lo fyldt med alle dine fine detaljer, sååååå flot med snoren der syer sammen
    God weekend og kan godt forstå du glæder dig til samsø

    SvarSlet
  4. Rigtig flot LO, flotte detaljer.

    SvarSlet
  5. Rigtig flot og gennemført LO!
    Elsker den måde du har snæret det sammen på og ja - lækkert papir!

    SvarSlet
  6. Det er vel nok et flot Lo du har fået lavet. Jeg er helt vild med opsætningen og den hvide julestjerne. Jeg glæder mig til at se dig til fælles scrap i Billund!
    vh Renne

    SvarSlet
  7. Hold da op. Sikke et lækkert layout. Der er jo den ene detalje efter den anden. Det er sandelig ikke for tidligt, du får gang i lo'er.
    Stemplet der er embosset er da lige landet i det rigtige hjem. hihi.
    Tusind tak for de vildt mange ting i kuverterne. Der er da til et par kort, skal jeg love for. Og ikke mindst skummet. Nu kan du bestille uanede mængder af barnedåbsdien - for nu går de ikke i stykker hele tiden. Både H og mig var ved at få svip. Så sig endelig til.....

    Fortsat god sommer...puha, her er lummert og klistret.

    SvarSlet
  8. Hvor er det dejligt julet, man blir i stemning her i sommervarmen, jeg var ved at opgive at kommentere på grund af hopperiet men jeg er en tålmodig sjæl. v.h. morkaren.

    SvarSlet