fredag den 15. juli 2011

Jeg har fået englevinger....

Ja Ja... kom ikke her...!! Det er nok ikke noget alle og enhver kan prale af - men det kan jeg nu. Det hedder ihvertfald "baggrundene" til de her fantastiske sommerfugle.
Se dem lige.... WAUW ..!! Jeg er VILD med dem!
Det er mine dies fra Cheery Lynn der omsider er kommet. De måtte en tur gennem tolden ... egentlig er det vel bare momsen..? Så nu er de betalt - haha! -


Jeg blev SÅÅÅÅÅ glad da jeg omsider kunne hente dem på posthuset i går. Så jeg skulle jo hjem og lege ... og så drillede det LORT #¤%&¤%¤#¤## da bare HELT vildt.... og jeg blev rigtig RØhåret!! - De ville ikke skære ordentligt ud og der var meget i vejen...
Men så var det at da alt andet glippede - jeg tænkte ..o0( Aaaahhh - måske jeg sku læse "brugsanvisningen") høhø...
Og så trillede det bare. Jeg fortæller IKKE at jeg brugte for tykt karton ... nej nej - og heller ikke at disse die lige skal hæves lidt ekstra med et stykke karton under. Jeg siger det IKKE ... men det skal de altså!
Her er en "kageserviet die"

Og denne her er super-æske-tæske-hamrende fin. Det er et kalejdoskop - me like.

Og så de hjerter der satte gang i hele investeringen. Jeg så disse på hollandske Jacobi´s hjemmeside for pænt længe siden... De blev ved med at være til forudbestilling - men var aldrig i butikken. Så søgte jeg på google efter navnet og havnede i Cheery Lynn designs egen biks i det USA´ske.... og puuuhaaaaa så blev man da nok endnu mere fristet.

Og så et par blad-ranker/swirl.

Er så glad for mine nye dies .... ja jeg er!
Og nu er det dælendrytme FERIE!!!!

Kram herfra.

10 kommentarer:

  1. Hold da op Dorte, der er nogle der ka, jeg forstår godt du er glad, det er dejlige dies du har fået fingerne i, god fornøjelse med brugen. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  2. Ååååå... så masse lekkert! Grattis! Sørg nå for å kose deg skikkelig med godsakene, hehe. Klem...Mona

    SvarSlet
  3. Det er da nogle helt fantastiske die's... især sommerfuglene og swirl's er jeg vild med.
    Og nej, du behøver ikke at fortælle hvad du gjorde galt :-))
    Ha en dejlig weekend!!!

    SvarSlet
  4. Wauuuu Dorthe, hvor er de bare over fede. Jeg glæder mig godt nok til jeg skal komme ud og lege med dem :)

    SvarSlet
  5. Hvor er de flotte :) tillykke med nyanskafelserne!

    SvarSlet
  6. Supre lækre dies... glæder mig til at se dem i brug... God weekend og ferie...

    SvarSlet
  7. Å ikke lese bruksanvisningen høres kjent ut;) hehe.. Nyyyydelige dies!!

    SvarSlet
  8. Wow, de er fede - kan godt forstå du er glad for dem. Nu kan du lege med dem hele ferien. glæder mig til at se hvad du får lavet. God ferie til dig - vores 2 uger er også startet i dag. Ses lige pludselig KH 10na

    SvarSlet
  9. hvor er de altså bare lækre dine nye dies :-)
    knus

    SvarSlet
  10. Wow, her var det mye flott, Dorthe ! Nå forstår jeg også kakeservietten på ditt siste kort - riktig lekkert alt sammen her - gratulerer :-)

    SvarSlet