søndag den 24. juli 2011

Jeg er beæret over...

at jeg (der kun har lavet 10 LO ialt) har fået lov at "lege" med dette billede af ..... datteren til nogle af mine forældres venner´s bryllupskage (det var kringlet wa? )
---
Og nøj hvor har jeg hygget mig... jeg må indrømme det nu...! Jeg er VILD med at lave LayOut. Det tog laaaang tid at finde præcis det papir jeg synes var det rigtige til billedet - Og så tog jeg ellers udgangspunkt i de mange farvestrålende blomster der er rundt om kagen.


Det er da et ret fantastisk billede ikke?

Jeg valgte blomster i de samme farver til min blomsterdekoration i hjørnet her.

Punchen drillede mig i et par hjørner ... men så må man bare lave lidt "Vintage" (læs: dække sine fejl med noget andet) hehe. Så jeg rykkede simpelthen hjørnet af - og så kom der et stykke bryllupspapir under.

Jeg har brugt en bryllupskage charm - der er trukket et stykke tyl - og et stykke ball chain igennem - og så er der hængt et par små hjerter i.

Og teksten er lavet med mit Tim Holtz alfabet.

Nu er jeg så spændt på hvad de siger når de får mit resultat med posten engang i denne uge :o)
---
Den pudsige historie Annette og jeg oplevede fredag kan I se på både Annettes (aka) og Charlies blogge - så den vil jeg undlade at skrive. Men sjovt... det var det!
God Søndag derude i blogverden.
Kram.

8 kommentarer:

  1. Åeee, hvor smukt Pips, jeg har siddet og nydt alle dine flotte detailjer, og vintagen er bare et pluds mere, og din titel er skøn. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare et flot layout du har lavet - selv om du jo elsker vintage, så du kan camouflere fejlene...hæhæ. Det er så romantisk. Og titlen er jo perfekt.
    Det kunne altså ikke laves flottere. De blomster i hjørnet passer bare så fint.
    Jeg er sikker på, at du skal dyrke layoutene mere, du vil elske det....
    God rest-søndag herfra. Og tak for dejlig rugbrød til frokost. Det var lækkert, var det.

    SvarSlet
  3. Det er da også bare et super flot LO... og smart det med hjørnet... det skal jeg da huske...

    SvarSlet
  4. Det er da et super flot LO, de bliver da ovenud lykkelige for det. Nu må du bare igang med nogle flere - du kan jo sagtens. Og ja vintage er vel hvad vi bestemmer det skal være ;o)Fortsat god ferie. Kh 10na - der nyder at være hjemme igen.

    SvarSlet
  5. Ka' du SÅ se at komme i gang med at lave nogle flere LO'er - du er jo hamrende dygtig til det.
    Vi må på photoshoot når vi skal til Samsø, så du har nogle gode gode billeder at scrappe, ik' hva'....

    Knus
    Kirsten

    SvarSlet
  6. super flot og det hele matcher så flot til fotoet, lækre farver.Ja sikke sjov historie verden er nogen gange lille

    SvarSlet
  7. Sikken et skønt layout fyldt med søde detaljer

    SvarSlet
  8. 1. gæt: Unikscrap ?????????????????????????

    SvarSlet