lørdag den 2. juli 2011

Et enkelt kort...


det er hvad det er blevet til i dag ... ihvertfald indtil videre. Jeg var en tur i Kolding Storcenter i formiddags - og så måtte jeg jo lige et vend forbi Panduro (hehe) De havde lige 2 6 x 6 paperstacks tilbage fra Websters pages til ½ pris - det har de så ikke mere =o)
Da jeg kom hjem fik jeg ryddet op og støvet lidt af i scraprummet - og så fik jeg pludselig lyst til at lave lidt igen. Da jeg synes jeg var færdig med kortet kom jeg til at tænke på at jeg på TheScrapCat har set noget med at få brugt af sit kram - ... et af rådene var: "Når du synes dit projekt er færdigt... så tilføj endnu 3 ting" - Og det gjorde jeg så. Her kom der 2 sommerfugle fra Pion klippeark (tæller som 1 ting) , perlerne på dem ... og det lille fuglebur ekstra på. Og jeg må nok erkende at jeg endnu bedre kan lide kortet nu end før - hihi.
Krystalkæden synes jeg er ret lækker - men den skal jeg lige lege mere med (har da heldigvis en del - griner) Det lille fuglebur er jeg helt vild med - det er da for kært.

Disse metalhjørner er også fra Panduro - 8 stk. 8,00 kr.

Jeg er begyndt at lege lidt med Pinterest - det er Thannis skyld (fnis) og iiih hvor er det altså ret sjovt! Og så kan man gemme alle sine yndlingsting ude i cyber - så kan man se dem fra en hvilken som helst pc. Me like! Er bare bange for det er en tidsrøver *G*
Forsat god Lørdag til alle Jer.
Knus.

7 kommentarer:

  1. Det kort blev da vel nok flot. Det havde det nok også været før, men en god måde at få lidt ekstra klemt ind.
    Og den adresse du efterlyser kan fås på en pb.....sammen med en invitation til kaffe /mad her.
    Jeg fralægger mig dog ethvert økonomisk ansvar......haha.

    SvarSlet
  2. Det blev da rigtig flot dit kort, og jeg måtte da forstører to gange før jeg fik øje på det lille fuglebur, åe ja det er sku kært, de der krystalkæder har jeg også nogle af, jeg tror det er bælter eller halskæder, men nu blir de nevet i stykker og brugt til scrap, du kan se det på min ginedies på mit LO "Prinsesse guldhår" v.h. morkaren.

    SvarSlet
  3. Sikke et hyggeligt kort, rigtig god idé at komme lidt ekstra på, men det tager s.. lang tid før jeg har brugt mine ting op alligevel *G*
    Det ikke fuglebur er lige "prikken over i'et" det er bare så nuser.....
    Held og lykke med praktikken :-D

    SvarSlet
  4. Det blev da et super flot kort...

    SvarSlet
  5. det er et super flot kort, jeg elsker pynt og tror ikke jeg skal tænke at der skal 3 ting mere på mit kort det tror jeg at jeg har tænkt mange gange undervejs har det nemlig ikke så godt med tomme områder
    Sikke lækre indkøb og dejligt at det kan inspirere dig så der kommer gang i kreativiteten
    Du må have en fantastisk weekend

    SvarSlet
  6. Det er da også et rigtigt skønt kort... sød detalje med det lille fuglebur og alle de andre små lækkerier. Ha en rigtig dejlig søndag og tak for perlerne.

    SvarSlet
  7. Потрясающая работа получилась!

    SvarSlet