mandag den 4. juli 2011

Endnu et par kort fra weekenden.

Disse kort lavede jeg også i går. Der var jeg rigtig i scrappehumør :o)
Pådet første har jeg lavet et fuglebur i det tynde træ man kan købe hos Gitte i Hobbyboden. Papiret er inkido, blomsten sammensat af forskelligt og så har jeg parteret en "say it in crystal" swirl.


Den fantastiske fugl fik jeg i gave fra en af dem jeg har købt charms af - den er så flot!!! Men desværre har jeg ikke kunnet finde flere af dem.

Til det andet kort har jeg igen brugt af min ny Tilda paperstack. Den store blomst er fra en Prima buket jeg har splittet ad :o) Så er der et par Tim Holtz swirl (tak for lån af dien 10na) en 3D foam ramme og blomster fra Wild Orchid. en "prisme" fra søstrene grene og en svale fra min charmskasse.

Det ligner jo næsten en prisme ikk?

banneret er fra dien Tattered banners fra Tim Holtz - den bliver flittigt brugt her i hytten.

Og det var så hvad jeg fik lavet i weekenden. Jeg går og glæææææder mig til min månedspakke fra Swirlydoos kommer ... jeg har jo aldrig før modtaget sådan en. :o)
Og så har jeg bestilt dies hjem fra Cheery Lynn. Uuuuhh det er lækkerier - kig lige HER engang.
Hav en forsat skøn mandag - og en lækker start på en ny uge.
Knus.

10 kommentarer:

  1. Rigtig flotte kort og en meget sød fuglecharms...

    SvarSlet
  2. Flotte kort, og en iderigdom som altid, den charmskasse gad jeg nok kikke med i. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  3. Igen nogle skønne kreationer fra din hånd... lækre farver og så flotte detaljer med charms og blomster. Ha en dejlig aften!!!

    SvarSlet
  4. Sikke mange fine ting - og den krystal er da fornem....det har jeg ikke set før.

    SvarSlet
  5. wow så flotte vintage kort, så sødt med det blomstrede papir og fugleburet og det andet med den smukt arrangeret buket af skønne blomster. Uh det ser lækkert ud det der er på den hjemmeside, tør ikke kigge mere kan være jeg så får nye behov hi hi

    SvarSlet
  6. Wow, så mye fint du har laget mens jeg har vært borte.
    Kjempefint med fuglen i buret...

    SvarSlet
  7. Så flotte kort! Stilig med fuglen på det øverste kortet og sånn prisme som du har på det nederste kortet vil jeg ha også!

    Ha en flott og kreativ uke!
    Klem Kari

    SvarSlet
  8. Flotte kort du har lavet.
    Hilsen Gitte

    SvarSlet
  9. Such delicate and beautiful pieces!

    SvarSlet