lørdag den 11. juni 2011

Så fandt jeg en vinder...

Jeg kom lige i tanke om at det jo er i dag jeg skulle trække en vinder af min lille candy.
---
Det fik sønnen så æren af at gøre ..... og vinderen blev
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
taaadaaaaaaa.....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Karina Bunkenborg.


Så nu må I gerne se hvad der er i candyen - det er såmænd ikke det vilde.
Men her er et billede:

Skæreunderlaget følger altså ikke med - hihi...
Men der er:
Stemplerne jeg havde vist - og da de ikke er mountede smider jeg et ark af det amerikanske ez- mount med i pakken. - så er der 12 6 x 6 ark Basic Grey papir, 1 rulle målebånd i en fin lille bøtte, lidt blomster og så selvfølgelig en boks med lidt forskellige charms.

Nu håber jeg du kan bruge det Karina/Renne :o)
Vil du maile mig din adresse på: pabst1@bbsyd.dk - så sender jeg pakken afsted til dig når Pinsen er overstået.

Forsat god Pinse til Jer alle. Jeg har faktisk planer om jeg skal scrappe lidt i aften - hihi.
Knus herfra.

6 kommentarer:

  1. wiiiiiiiii er det virkelig mig der har vundet, hvor heldig kan man være. Det bliver så fedt at få alle de spændende ting ind ad døren.
    God pinse
    Renne

    SvarSlet
  2. TILLYKKE Renne med den rigtig flotte candy.
    Fra Annette, som åbenbart er blevet anonym i dag !!!

    SvarSlet
  3. Tillykke til vinderen og god pinse til dig...

    SvarSlet
  4. Tillykke til vinderen! God pinse til dig også!

    SvarSlet
  5. Tillykke Renne - vildt lækre sager der var i den pakke:-)

    SvarSlet
  6. Tillykke til vinderen! :)
    Hilsner fra Thanni

    SvarSlet