tirsdag den 28. juni 2011

Post fra Fifty ...


Se lige hvad jeg fik med posten i går :o) ... en dejlig pakke fra Fifty (og Charlie) Det album er da bare SÅ lækkert - og så kommer det lige som jeg har bestemt mig for at jeg skal til at lave lidt minialbum og minimum et LO hver måned. Ja Ja ... man har et standpunkt .... bla bla bla ... men altså! Nu har jeg jo bestilt månedspakke - og når den kommer - SKAL/VIL jeg lave minimum et LO af tingene i den hver måned.
---
I går startede jeg i praktik. Det skulle gerne ende ud i fleksjob - hvis min arm mener den vil samarbejde *G* Det håber jeg sgu ... for jobbene hænger bestemt ikke på træerne!

Det var alt hvad jeg havde på hjerte i dag. Scrapperierne bliver dælme ikke til meget for tiden - men hver ting til sin tid.
Hav en fantastisk uge!
Knus herfra.

9 kommentarer:

  1. Ja, dejligt når heldet tilsmiler en. Og sikke et fint kort med Fifty.
    God arbejdslyst med praktikken.

    SvarSlet
  2. Tillykke med den dejlige pakke fra Fifty og Charlie.... pøj pøj med med praktikken... håber armen vil...

    SvarSlet
  3. Dejligt at det var noget du kunne bruge - så er det jo ekstra sjovt - og tak for din kommentar. Jeg satsede faktisk lidt - for da jeg kiggede på din blog var jeg i tvivl om det var noget for dig - det var så heldigt at jeg ramte rigtigt. Pøj pøj med både arm og praktik. =0)

    SvarSlet
  4. Sikke en skøn pakke... så må vi ses hvad du får brugt det til:-) lyder så spændende med en pakke fra swirlydoss. Held og lykke med din praktik... jeg ved alt om at jobs ikke hænger på træer. Er selv lige blevet ledig efter 2 års sygemelding ( arme og nakke ) og kunne ikke klare mit gamle job længere.
    Ha en god dag!!!
    ( se her var min tålmodighed igen :-) 5 min tog det).

    SvarSlet
  5. Tillykke med pakken. Og held og lykke med praktikken.
    Hilsen Gitte

    SvarSlet
  6. Dejlig pakke :)
    Held og lykke med arm og praktik - håber det går præcis som du gerne vil have det :)

    SvarSlet
  7. spennede med pakker :) lykke til med prosjektene som kommer ut av den :) tvi,tvi med armen:) ønsker den en flott tirsdag:)

    SvarSlet
  8. skøn pakke du har fået.
    Jeg ønsker pøj pøj med arbejdet og håber for dig at det munder ud i et flexjob

    SvarSlet
  9. Dejlig pakke, ham den lille bamsesoldat har sendt dig, jeg håber det bedste for dig og din arm, men du skal se det går nok når du bare ikke overanstrenger armen, held og lykke, jeg har sendt penge til dig. v.h. morkaren.

    SvarSlet