mandag den 20. juni 2011

Kort til Guld og Kobberbrylluper.... flere TUTter og charms :o)

Jeg har lige opdateret indlægget med Tuturials - der er kommet en del blomster tuturials på igen - men kig HER og se selv .... der er også link dertil i højre sidebar.
---
I går lagde jeg også flere charms på Salgsbloggen HER
---
Og så har jeg lavet et par kort. Først dette her til Guldbryllup.

og så lavede jeg dette for min søster i sidste uge - til Kobberbryllup - det er A5 størrelse da der skulle være plads til rigtig mange navne.
Håber I får en herlig start på en ny uge.
Knus

11 kommentarer:

  1. Smukke kort, som sædvanlig, særlig det øverste det er meget "stiligt" er det ikke sådan det hedder? v.h. morkaren.

    SvarSlet
  2. Hej igen Pips, jeg glemte helt at takke for dine tuts de er gode at vende tilbage til, jeg gider snart ikke bruge færdig købte blomster mere. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  3. Hvor er det altså nogle flotte kort du laver. Jeg kan især godt lide kortet til kobberbrylluppet :-)

    SvarSlet
  4. Rigtig søde kort... og ja den salgsblog er altså rigtig farlig... hi hi...

    SvarSlet
  5. Rigtig flotte kort fra din hånd smiler... tror ikke at dine hænder ikke frembringer noget flot smiler

    SvarSlet
  6. Yndige kort. Hovederne på det nederste kort er da bare så sjove.
    Uha - tør ikke kigge på din salgsblog....det går galt, gør det....

    SvarSlet
  7. Lækre kort og med "mums blomster" - ny betegnelse :0) Ja det er en virkelig farlig salgsside du har he he !
    Fortsat god dag ... og tak for kigget !
    Knus Hjørdis

    SvarSlet
  8. super lækre kort, flot med det udstandsede hjerte.Du må have en god dag

    SvarSlet
  9. Tillykke med OSHgevinsten.....heldige asen. haha.
    Karin har svaret dig på min blog i kommentarerne. Kig lige der.
    Ang. mig står det i det uvisse - men måske. Udelukker jo ikke nogen lejlighed for hyggeligt selskab...

    SvarSlet
  10. Skønne kort, jeg kan især godt lide det øverste! :)

    SvarSlet