torsdag den 23. juni 2011

Jeg vil også være med....


på Donna bølgen... hihi.... - jeg har lånt et par skabeloner - for at se om det var noget for mig... og det er det vist :o) - Jeg har ihvertfald hygget mig med at lave disse 2.
Det første her er egentlig nummer 2 forsøg.....
og det andet her er mit første forsøg ...
det ene er med falske syninger - det andet er håndsyet (og møgskævt - griner)

Jeg fandt noget gammelt KarenMarie "træ"papir - og det var jo SÅ fint til de her peberkværne.
Jeg skal vist forsøge med et par stykker mere.
---
Kan I have en fantastisk Skt. Hans aften... Jeg skal til scrap - hihiiii - så min bliver herlig.
Knus.

7 kommentarer:

  1. Hvor er de blevet fine, Pips. Det er da en skøn Sankt Hans du skal have, bare det var mig. KH 10na

    SvarSlet
  2. Waww for nogle super flotte kort... lækkert pyntet og så flot syet. Lige denne udgave har jeg ikke set før. Fortsæt du bare med det.
    Ha en hyggelig aften!!!

    SvarSlet
  3. Ååhh, de er da blevet rigtig flotte.
    Jeg har bare ikke fået lavet en dyt i flere dage nu. Måske jeg skulle møde op i aften :)

    SvarSlet
  4. De er da blevewt super søde! :)..så dem kan du jo sagtens lave nogen flere af.
    Ha' en skøn scrap aften ;)

    SvarSlet
  5. De er da blevet super flotte... Jeg stemmer for håndsyet med lidt skævheder, det har jo sin charme... smiler.. lyder til at du får en kanon aften så. Jeg har endnu ikke haft fornøjelsen af at lave et af donnas kort, men mener vi får en med i pakken fra tsc, så mon ikke jeg får prøvet det. Har smidt en besked på tsc til dig.

    SvarSlet
  6. Hej Pips, flotte pebberbøsser, jeg syntes også der er en vis charme ved den håndsyede, jeg skal vist ha kikket lidt mere på de Donna skabeloner, men jeg laver jo ikke kort!!!!
    v.h. morkaren. p.s. jeg venter på en opgørelse for de bestilte halvperler.

    SvarSlet
  7. Det er da bare flot klaret - bagge styks.
    Jeg har slet ikke prøvet de kort endnu....men bliver mere og mere fristet. Og har allerede skabelonerne i hus.

    SvarSlet