mandag den 13. juni 2011

Formiddagshygge og leg med charms...

og en blog der vist omsider virker igen - :o).

I dag kom scrappelysten heldigvis tilbage igen... den har også været fraværende et stykke tid... men pyt - jeg har da fået lavet det jeg skulle.

Jeg har været kreativ hele formiddagen - og har hygget mig med min restekasse og med at lege med nogle af de charms jeg har fået hjem den sidste månedstid.

---

Først et bryllupskort. Her har jeg brugt noget Fancy Pants papir, hjertet er lavet med min Nellie Snellen die, jeg har brugt en af bryllupskage charmsene som jeg har trukket et stykke tyl igennem, og så har jeg sat et par små søde hjerter på også. Alt i alt ret enkelt men jeg kan nu meget godt lidt det.



Så havde jeg dette kort til at ligge på skrivebordet... det vil sige starten på det - hihi.... det har lagt der et par uger og gloet efter mig - og i dag blev det endeligt lavet. Her har jeg brugt papir af det jeg købte i Polen for nogen tid siden. Stemplet er Gittes design (Hobbyboden) og så har jeg syet en lås på bånd - som bare er sat løst rundt om kortet.

De låse kan man garanteret lave meget sjovt med ... og dekorative er de ihvertfald!

Stemplerne der var en del af min candy - har jeg også købt til mig selv - jeg er ret vild med dem ... og her har jeg embosset en Væltepeter - uret er endnu en charms - den har jeg dog kun fået hjem i et antal der passede til mit eget forbrug (haha) - jeg har sat den i et stykke ball chain (som jeg også har fået en del hjem af) og lukket med en connector.(som jeg også har mange af *lol*)

Og så lige et enkelt kort uden charms.



Det var alt for nu. Nyd nu resten af Pinsen ... :o)

Knus herfra.

12 kommentarer:

  1. Super skønne kort du har lavet! :)
    ...men nej det virker altså ikke helt endnu - når man stadig skal være anonym for at pippe med *G*
    ....sagde Thanni ;D

    SvarSlet
  2. Super flotte kort. Jeg er også fortsat anonym. Vi ses jo snart ;o) KH 10na

    SvarSlet
  3. vil se om jeg få mit navn med.... Det er rigtig skønne kort du har lavet, jeg er speciel vild med det med uret og den stemplede cykel, det er bare rigtig flot. Dine charms er rigtig flotte.

    SvarSlet
  4. Fine kort og dejligt du hr fået lysten igen, min har også været pis borte i flere uger, men heldigvis er den kommet tilbage : )
    Lækkert ur du der "kun" har købt til dig selv *GG*

    SvarSlet
  5. Super skønne kort... er vild med dit bryllupskort, hvor du har gjort det flot med tyl og charms. Jeg kan godt kommentere, men det tager flere minutter at få din side til at stå stille, så jeg kan komme til at trykke på kommentar :-(, men det er nok kun mig der har det problem.

    Fortsat god pinse!!!

    SvarSlet
  6. Flotte kort du har lavet.
    Hilsen Gitte

    SvarSlet
  7. Hvor er det nogle flotte kort du har lavet :-)

    SvarSlet
  8. Åhh så flotte kort du har lavet..

    SvarSlet
  9. Mange herlige kort som vanlig! Likte spesielt godt bryllupskortet. Så mye lekkert man kan lage med tyll! :)
    Ha en fortsatt deilig dag! :)

    SvarSlet
  10. super flotte kort men er særlig vild med det med hjertet og tyl og hjerte charms

    SvarSlet
  11. Wow, når du først setter i gang, så er du visst kreativ, Dorthe - imponerende ! Jeg falt helt for det første kortet, så flott med det store hjertet og tyllen :-)

    SvarSlet
  12. Ih hvor her du da været flittig. Superflotte og lækre kort. Jeg kan slet ikke fremhæve det ene for det andet.....de er så fine. Og du er god til at bruge de små charms.

    SvarSlet