lørdag den 25. juni 2011

Flere "lånekort"

jeg bliver mere og mere overbevist om at jeg er nødt til at have fat i en del af de Donna skabeloner. De er ret hyggelige at sidde og nusse med. Jeg har forsøgt mig med endnu et par stykker.

Champagneflaske

og Prinsessekrone.

Og så har jeg vovet mig ud i at abonnere på en månedspakke. Jow jow ... jeg har lææææænge savlet over Swirlydoos kits - og det blev selvfølgelig den valget faldt på. I dag var min første opkrævning i min mail - så det betyder at jeg allerede er med fra juli - jubiiiii - jeg GLÆDER mig!

I går fik jeg udsolgt af charms! :o) og handlen er allerede afsluttet - så det var hurtig ekspedition. :o)

---

I aften skal jeg til noget musik arrangement med irsk folkemusik - det er jeg da spændt på - for det er nok ikke det jeg ellers lytter mest til - hihi.

---

Og så skal jeg starte i 14 dages praktik på mandag!! ENDELIG!!!! Det skulle meget gerne ende i fleksjob!! Det bliver SÅ godt at komme hjemmefra igen!! sgu!!

Nå... nok herfra. Rigtig God Weekend til Jer alle.

Ehmm.... Nååååh nej forresten.... jeg forsøger at stable en Samsø-tur på benene :o) engang her i sommer. Så hvis nogen af Jer skulle være interesseret - så giv lige et bette pip.

Knus herfra.

5 kommentarer:

  1. Du må da ha' dig en samling Donna skabeloner ser det ud til ;)
    Irsk folkemusik er slet ik' det værste da - ku' jo være du blev en ny fan inden aftenen er slut ;D
    ....og rigtig meget held og lykke med praktik og flex! :)

    SvarSlet
  2. Så flotte kort. Fine detalje med proptrækkeren på flasken, det ser bare godt ud. Fedt at alle charms er solgt, men der er vel flere på vej til din postkasse, hvis jeg kender dig ret ;o)Tak for din mail, jeg venter og ser din månedspakke og bestemmer mig så om jeg ikke skal være med........ Men sandsynligheden er ret stor. God koncert, det er altid rart at udvide sine horisonter og held og lykke med arbejds situationen, det bliver spændende og jeg håber det er noget for dig. KH 10na

    SvarSlet
  3. Tålmodighed er en dyd... og det har jeg meget af. Heldig for dig:-), for ellers kom jeg aldrig på din blog. 3 min tog det i dag før jeg kunne ligge en kommentar. Nå, men det er super skønne kort du har syet, og lige så flot pyntet. en rigtig skøn krone. Ha en rigtig dejlig aften og held og lykke med jobbet. God weekend!!!

    SvarSlet
  4. Superflotte kort. Og sikke dygtig du er til at sy.....Begge kort er så fint pyntet.
    Held og lykke med jobbet - spændende.

    SvarSlet
  5. Dejlige Donna kort : ) og held og lykke med jobbet ; )
    God søndag

    SvarSlet