onsdag den 15. juni 2011

Et par bestillinger

ja faktisk lavede jeg 3 bestillinger - men det ene viser jeg ikke. Naboens piger skal til hver sin 20 års fødselsdag og de ville gerne have mig til at lave kort - og det har jeg så gjort. Det første er til kombineret fødselsdag og studentergilde. Her har jeg brugt Inkido papir, hjemmelavet studenterhue og Tim Holtz bogstaver.

Charmsene er en lille intern joke mellem giver og fødselar.
Det andet kort er vist mest lavet af bølgepap og rester ... hihi.


Hav en herlig onsdag!

Knus.

9 kommentarer:

  1. Jättefina kort. Imorgon ska jag hämta min Tim Holtz Die med provdocka,trådrulle och knapp. De är jättefina.
    kram Marina

    SvarSlet
  2. Vilka fina kort! Gissar att granntjejerna kommer bli nöjda med sina beställningar!!

    Ha en bra dag!!

    Kram Lindha

    SvarSlet
  3. Åhh altså, du laver bare altid sådan nogle lækre kort :)

    SvarSlet
  4. Super søde kort... dem kan modtagerne da kun blive glade for... hmm... du skulle vel ikke ligge inde med nogle forskellige elefant-charms eller vide hvor jeg kan skaffe nogen henne.. c",)

    SvarSlet
  5. Hvor sødt, som sædvanligt, det er også dejligt at se du bruger dine flotte charms, jeg er glad for dem jeg har købt (nænner næsten ikke bruge dem, de er så flotte) v.h. morkaren.

    SvarSlet
  6. Sååå läckra kort! Gillar alla små detaljer, snyggt!

    SvarSlet
  7. Lækre kort. Flot studenterhue-design !
    Og så fint med en forklaring på kødbenet - ellers synes jo måske den var lidt mærkelig...

    Flot med ginen. Det er lidt som at lege med påklædningsdukker - ikke.

    SvarSlet
  8. Så nydelige kort du har laget, Dorthe ! Flotte papirer på det øverste, og stilig med masse bølgepapp og herlig motiv på det andre :-)

    SvarSlet
  9. Så skønne kort igen... studenter kortet er så smuk og godt der lige kom en forklaring på charms :-)
    Ha en dejlig aften!!!

    SvarSlet