torsdag den 16. juni 2011

Et kort med medaljon.

I dag er det regnvejr her i Billund - det passer mig fint - for så kan jeg jo rigtig sidde og hygge indendøre - haha. Der er bare det at når det er gråt og trist ude ... så smitter det altså lidt af på farverne på de billeder man tager synes jeg...!! Det er der ikke noget at gøre ved - :o)

Jeg har lige lavet et par kort. Det første i brune/beige farver som godtnok er noget kønnere end på det her billede - Griner.

Jeg fandt et bittelille billede på nettet der passede perfekt i medaljonen (faktisk fandt jeg flere) - er hun ikke sød?
Og medaljonen lukket ... svært at se - men der sidder en klar rhinsten midt på.


Og så et helt anderledes kort. Mona (Fru Brogaard) og jeg skulle lige lege lidt med Tim Holtz mask i går... (Man skal IKKE tørre med varmepistol mens masken sidder på! *LOL*) Forsøgspapiret skulle da bruges - så jeg lavede dette kort... Er blevet rigtig glad for de Marianne swirls, dem kommer jeg helt sikkert til at bruge Maaaange af. Ellers er det jo egentlig et meget enkelt kort, lavet af Tim Holtz "retro grunge" papir, lidt blonde og en enkelt blomst ... og en American craft rubons.


Nu vil jeg hen og bage rugbrød :o) Forsat god dag til Jer.

Kram.

12 kommentarer:

  1. Super flotte kort!
    For en scrapper er der altid en fordel ved regnvejr ;o)

    SvarSlet
  2. Uha som du da er krativ. Dine kort er som altid rigtig fine :) Kortet med Tim Holz kronen, er da også blevet rigtig flot, det er jeg ret vild med faktisk :)

    SvarSlet
  3. Dejlige kort og de swirls er da super lækre. Sødt billede og flot medaljon
    Rigtig god regnvejrs dag : )
    Ps her i Kbh skinner solen (endnu) *GG*

    SvarSlet
  4. Skønne kort igen fra din kreative hånd... især det nederste er jeg vild med. Her regner det ikke endnu, men det varer ikke længe :-)
    Ha en dejlig dag

    SvarSlet
  5. Smukke, smukke kort fra din hånd Pips, som sædvanlig, du er så dejlig kreativ, altid en fornøjelse at kikke ind hos dig. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  6. underbart kort och super smukt med berlocken :D
    Tack för du delar med dig :D
    Kram pojjo

    SvarSlet
  7. Flotte kort da du !
    Kjempestilig med den medaljongen.
    Lekre farger óg....

    SvarSlet
  8. super flotte kort, smukt med alle detaljer, fine medaljoner, håber dit rugbrød blev godt

    SvarSlet
  9. Superflotte kort. Passer til vejret..lidt gråt.
    Men rigtig lækre og så fint med den pynt.
    Den swirl er da bare for flot...uha, jeg må igen skrive på dosmerseddel....

    SvarSlet
  10. Hold da op hvor har du været aktiv siden jeg har haft tid til at kigge herind sidst.. smiler.. Men du har lavet rigtig mange lækre kort og med mange fede detaljer. Håber at du får alletiders weekend med tid til scrap

    SvarSlet
  11. Super smukke kort, og TH kortet blev super godt, det er jeg meget vild med :))
    Ja, jeg kan nu også se en fordel i regnvejr ind i mellem...det er jo så hyggeligt at sidde indendøre og scrappe, mens regnen siler :D
    God weekend til dig.

    SvarSlet