onsdag den 15. juni 2011

Endnu et par kort...

tjaaee... nu er scrappelysten da for alvor vendt tilbage :o) og jeg har siddet og leget lidt her i eftermiddag. Jeg har fået så mange sjove og underlige dimser hjem den sidste tid - og dem skal der eksperimenteres lidt med.

Denne ramme er egentlig til en kamé .... men hvorfor skal der absolut sidde en kamé når der nu kan sidde en sommerfugl i den? Den har jeg fået i fem forskellige farver - størrelsen overraskede mig godtnok lidt - hihi... men pyt... de bliver garanteret brugt alligevel.
Og så købte jeg for lidt tid siden en masse af de her deko-sten med perlemorsskær - jeg har ikke rigtig fået brugt af dem endnu - men sådan er det tit her hos mig ... jeg kredser om tingene læææænge og så pludselig ...... de her har fået en ret stor halvperle - og så passede de jo ret godt i farven til resten.

Og så har jeg lavet et herrekort igen. Paraplymanden er stemplet på en gammel bogside. "korsettet" har jeg længe haft liggende - det var egentlig begyndelsen på et flaske-cover ... men det nåede aldrig længere end til restekassen - og nu er det så blevet "topping" på det her kort - hehe. Endnu et ur ... hmm... jeg har vist noget med ure? De er ihvertfald superseje efter min mening - og næsten ligeså meget favorit for mig som sommerfugle.


Nu tror jeg det er tid for fyldte madpandekager m. salat.

Hav en skøn (kreativ?) aften.

Kramzzz

5 kommentarer:

  1. Hej igen Dorthe, jeg kan desværre ikke stanse nogle af de hvide diecuts ud til dig. Det er nogen jeg har byttet mig til gennem en norsk eller var det svensk scrap pige. Jeg ved ikke hvad det er for en die, men lækker er den. Glæder mig til vi ses. Kh 10na

    SvarSlet
  2. så nydelige kort du har laget igjen :) det mannekortet var bare rått :) ønsker deg en flott onsdags kveld :)

    SvarSlet
  3. Skønne skønne kort og den hvide ramme er da lige mig, hvor har du købt den henne?

    SvarSlet
  4. woooow så skønne kort og fed ramme og lækre detaljer med snøre og alt det andet

    SvarSlet
  5. Ja men Pips, du er da ikke til at stoppe, hvis du har for mange af de søde rammer ved du hvor du kan komme af med dem, de lidt støre halvperler er da også fine, undskyld jeg glemmer næsten dine kort, jeg kan nok bedst lide det første, selv om det andet nok er mere sejt. v.h. morkaren.

    SvarSlet