tirsdag den 14. juni 2011

En tag og et kort.

Det fik jeg lige lavet i aftes.

Min søsters veninde, der også er en af dem der sælger kort for mig, har kobberbryllup på lørdag.... eller? - det skal ihvertfald fejres der - hihi. Jeg skal selvfølgelig have en kurv med lidt lækkert afsted til hende og manden - så derfor tænkte jeg jeg hellere måtte lave et tag.

Sommerfuglene er fra et PiON ark.

og så lavede jeg endnu et kort... sjovt nok indeholder min restekasse en masse lyserøde/pink papirer :o) ... hmm.. for bare et par år siden var det en farve jeg absolut ikke kunne udstå - nu er det vist næsten en af de farver jeg bruger allermest. Blomsten er lavet efter en TUT jeg fandt for et par uger siden - jeg skal nok få linket smidt i mit tuturial indlæg snart. Englen er fra et vintagebillede - swirl er fra Marianne die... så er der de der hjørner der er 3D foam stickers... er der nogen af Jer der ved hvor man kan få fat i dem? Der er også rammer på arkene - og jeg leder og leder - men kan ikke finde dem - hihi. Rammedimsen er fra Tim Holtz die.
Det var alt for nu - rigtig god uge til Jer.
Knus.

12 kommentarer:

  1. Rigtig sødt tag og kort... ja måske man skulle lave lidt kort af restekassen... hi hi..

    SvarSlet
  2. Dejligt tag, og kort : )
    Lyserød kan man(næsten) altid bruge tihi, og lave kort fra restekassen gør jeg også meget i, desværre bliver bunken aldrig mindre : 0
    Rigtig god dag ; )

    SvarSlet
  3. Du er da godt nok ved at blive romantisk på dine ældre dage....For den tag er da sååååå sød og romatisk. Passer jo bare fint til anledningen.
    Kortet er sødt og igen romantisk, måske pga det lyserøde ?
    Jeg glæder mig da til den tut på blomsten, for den er da sød.

    SvarSlet
  4. åååååååååååå så søt tag :) herlige og romantiske farger :) du er dyktig :)

    SvarSlet
  5. Det tag er bare superflot - og kortet det rigtig sødt. Jeg har også nogle af de der hjørner, men hvor var det lige jeg har købt dem..... Nogle af dem er fra Pink Paislee, og dem har jeg fået fra Swirlydoos, men det lyder ikke helt som dem du beskriver. Jeg har også en anden pose med rammer og hjørner. der står kun 3D Foam stickert på pakken og et prismærke med koden 15036071 og prisen 15.75 kr, MEN hvor de er købt?????? det kan jeg desværre ikke huske.

    SvarSlet
  6. Super fina alster du har gjort.
    Blev sugen på köpa lite berlocker av dig... :D

    SvarSlet
  7. Åhhh altså, så lækre ting du har lavet.

    SvarSlet
  8. Kan du tänka dig byta några berlocker mot något eller vill du ja skickar pengar?

    SvarSlet
  9. Jeg mailer dig lige Johanna/pojjo :o)

    SvarSlet
  10. Et rigtig lækker tag og også kortet.. smiler.. mon ikke ynglingsfarverne skifter stille og roligt med alderen... griner

    SvarSlet
  11. Hvor sødt, begge dele, og den lille englebasse der sidder der og gemmer sig bag blomsten er da ikke til at stå for. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  12. wow super lækker tag og kortet er lækkert i farver og flot blomst og sikke swirler.Du må have en god dag

    SvarSlet