mandag den 6. juni 2011

3 Bestillingskort...

har jeg lavet i dag.
Ellers er det faktisk over en uge siden jeg har fået lavet noget - hihi...
Mine blogge driller stadig når jeg er på Windows - det er kun på Firefox det kører nogenlunde. Jeg synes godtnok det er møgtræls nu.
Men jeg er da bange for det ikke bliver bedre.
Jeg har ikke været flink til at efterlade kommentarer den sidste tid - men jeg ved næsten aldrig om jeg er logget ind eller ej - så derfor....
---
Nå!!
Det første kort er et fælles kort til dobbelt 40 års fødselsdag...
Hun er pædagog - han er IT - mand ... det var alt jeg fik at vide *GG* - så resultatet blev sådan her. Størrelsen er A5.

Og så et kort til en mand der bliver 70.

Og til sidst et studenter kort.

Det var et bette pip fra pips igen. ... hihi....
Forsat god uge til Jer.
Knus

10 kommentarer:

  1. Det var da en glimrende løsning på dobbel-kortet! Regner med kunden ble fornøyd! :)
    Ha en riktig god uke! :)

    SvarSlet
  2. Rigtig flotte kort. Super løsning med dobbelt kortet.
    Hilsen Gitte

    SvarSlet
  3. Superflotte kort. Smart med det todelte kort. Flot papir til den 70-årige.

    Og så er du ikke alene om blogproblemer. Firefox klarer de fleste blogge. Jeg kan ikke komme ind på hverken egen eller andre blogge med Windows. Så det er træls !

    Jeps. Jeg har selv fotograferet. Og zoomet kraftigt ! Men den udsigt kan man virkelig glo på i timevis.....ren lise for sjælen.

    Hav en dejlig dag - uanset vejret. haha.

    SvarSlet
  4. 3 super søde og meget forskellige kort...

    SvarSlet
  5. wow så flotte kort og kanon fin løsning med todelt. Du må have en god dag

    SvarSlet
  6. Kjempeflotte kort alle tre ! Likte spesielt godt ditt todelte løsning; smart :-)
    Ha en fin dag videre, Dorthe.
    Klem
    T.

    SvarSlet
  7. Dejligt at høre fra dig igen, synes godt nok du var lidt "stille" og det ligner jo ikke dig hihi. Glæder mig til vi ses. Vil du tage den TH die med du har, den med rammerne?? Den vil jeg gerne se lidt nærmere på. Er der noget af mit du gerne vil låne så skriv endelig. KH 10na - der også er sur på blogger

    SvarSlet
  8. flotte kort :) lekkert pyntet :)

    SvarSlet
  9. Sikke nogen lækre kort du har lavet, og dobbelt kortet er blevet rigtig super. Tusind tak for dine hilsener om igår.. smiler

    SvarSlet
  10. Tre nydelige kort :O)
    Klem
    Connie

    SvarSlet