fredag den 27. maj 2011

Testindlæg og brokkerier...!!

Iiiih hvor jeg synes bloggene driller for tiden.... ÆV....

Når jeg har "logget ind" kommer jeg i betjeningspanelet som altid - når jeg så klikker "vis blog" kommer jeg også godtnok ind på min blog... men så er jeg pludselig ikke logget ind mere...

Jeg kan ikke lave nyt indlæg derfra - så nu tester jeg lige om jeg kan fra mit betjeningspanel :o).

---

Jeg kan heller ikke "logge af" denne blog - så jeg kan ikke komme ind på min salgsblog og få opdateret og lagt nyt ind. Mere ÆV!!

---

Her er lige et par "dobbelt-op" kort ... bare for at lægge et billede på *G*

God Weekend til Jer (hvis ellers indlægget bliver udgivet?)


Knus.

8 kommentarer:

  1. Dette var nydelig og du greide godt å få innlegget på plass.
    Det er visst mye tull med Blogger om dagen.
    Jeg kan kommentere nå, men har "mistet" alle mine følgere....

    SvarSlet
  2. Jow jow dit indlæg er her godt nok med billeder og hele pivtøjet *G*...men kan se at du har præcis de samme problemer som jeg har ...surt!! :(
    Super smukke kort du har lavet! :)
    Knus fra Thanni - som altså er anonym *G*

    SvarSlet
  3. Rigtig fint kort Pips : ) ja blogger kan næsten kaldes brokker i denne tid, jeg håber jeg kan kommentere : )
    Håber meget snart de får alle fejl rettet rigtig god weekend

    SvarSlet
  4. Hadde det samme problemet for 2 dager siden, men plutselig var det i orden igjen. Håper det ordner seg for deg også snart :)

    SvarSlet
  5. Rigtig søde kort... og fortvivl ikk... tror vis ikk du er den eneste som har problemer med bloggen... skulle lægge en masse billeder på i går og den blev ved med at rode dem sammen.. så opgav... har også prøvet de ting du skriver om... trist.. håber snart de får styr på det... God weekend tros alt.. hi hi

    SvarSlet
  6. Sååå smukke kort du dog fik lagt ind... skønne detaljer og så flotte blomster. Jeg har ingen problemer haft i denne omgang:-). Jeg bruger windows explorer 9 som min browswr og google konto til kommentarer. Jeg ved ikke om det er derfor.
    Ha en dejlig weekend!!!

    SvarSlet
  7. Så fine kort - og den er da sød den sommerfugl.
    Jeg har modtaget varer i dag - tak for det.
    Jeg er lige så træt at det hele som dig. Jeg har ikke kunnet noget som helst, men har installeret Firefox og så kan jeg - så længe det varer. Jeg have Windows før, så der er forskel på hvem der får lov. (se Nedergaard)
    Men det går afsindig langsomt......så vi håber alle problemer er løst når vi står op i morgen... ikk.

    SvarSlet
  8. Nå er min blogg oppe å går igjen, og kan logge inn og ut, og kan kommentere igjen..
    Men alle følgerne mine er borte..
    2 lekre kort du har laget !
    Ha en fin lørdag, håper det ordner seg for deg og. Klem Jorill

    SvarSlet