søndag den 29. maj 2011

Stadig brok med mine blogge!!

og iiiihhh hvor er jeg træt af det.

I må vente med kommentarer fra mig til der er styr på bloggene igen - hvis der ellers kommer det...?

Jeg skulle have lavet et større indlæg på salgsbloggen, men jeg kan simpelthen ikke få lov at logge af denne bruger - af en eller anden grund .... selvom jeg faktisk slet ikke er logget ind?? - griner.. Fanme mærkeligt!!!

Men hvis ikke det er i orden i morgen - så kommer der et kæmpe indlæg herpå med charms... eller jeg prøver at lave en ny blog... måske.

Nå... her var lige et enkelt kort jeg lavede forleden (med et af de nye emaljerede kors) Swirlen købte jeg til vores bytte, købe og sælge aften forleden. Det er chipboard swirl fra Maya Road - de er i en fin lille metal kuffert... og der er mange. Jeg har givet denne her en omgang crackle paint, sværte og halvperler.


Rigtig god søndag til Jer. Og forhåbentlig snart fri for blogbrok. hihi.

Knus.

7 kommentarer:

  1. Skønt kort du har lavet - ser super ud med den swirl :)
    Har du ikke overvejet, at bruge en anden browser end Explorer ? Det har i hvert fald løst blog-problemerne ved mig, og forskånet mig for div. raseri anfald *G*
    Ha' en dejlig søndag :)

    SvarSlet
  2. nydeligt kort :) nå ble jeg spendt mht salgsbloggen din :) har du en lik til den? :)

    SvarSlet
  3. Kjempefint kort og flotte farger.
    Ja, det har vært mye tull med Blogger. Jeg "mistet" alle mine følgere, men i dag er de tilbake. For hvor lenge ??

    SvarSlet
  4. Nøj hvor er det et flot kort og sikke flot svirl'en er blevet med "det dersens maling" ser rigtig godt ud. God søndag til dig også

    SvarSlet
  5. super dejligt kort med lækre farver og detaljer. Jeg har ikke mærket til problemer med blog, hverken med at lægge ind eller kommenterer.
    du må have en dejlig søndag aften

    SvarSlet
  6. Så herlig kort du har laget igjen! Bildet er kjempesøtt og lekkert dekorert.
    Jeg har ikke hatt problemer med kommentarene, men følgerne mine ble borte en stund og så kan jeg ikke publisere i Explorer! :-o Så nå bruker jeg Opera til publisering og IE til alt annet, siden det er der jeg har lagret alle mine favoritt nettsider! Ikke spesielt praktisk! :-/
    Og siden du spurte, die'en jeg brukte på mitt seneste kort er den nye Spellbinders Fleur de lis Reqtangles. 'løp og kjøp' *lol*

    SvarSlet
  7. Nydelig!
    Ha en superflott helg!
    Klem

    SvarSlet