mandag den 16. maj 2011

Så er det CANDY - tid!

Da min tæller hastigt nærmer sig de 30.000 - har jeg besluttet at det er candytid.

Hvad der er i candyen forbliver en hemmelighed.... ihvertfald indtil videre :o)

---

Du behøver ikke være følger for at deltage men det er et krav at du:


1. Snupper billedet her - og reklamerer for candyen på din blog.

sidebar er helt fint!

2. Efterlader en kommentar så jeg kan se du er med.

og thats it!

Jeg trækker candyen på "fandens fødselsdag" - (og Prins Henriks ... haha)

d. 11. juni - så frist for deltagelse er d. 10. juni.

nå ok... jeg vil godt røbe at dette ark stempler er med i candyen bl.a.
Og så endnu et par kort jeg lavede i aftes.
Jeg fandt mine mapper med gamle KarenMarie udskæringer.... jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har brugt af dem ... så det måtte jeg råde bod på. Jeg lavede også kortet med hvid blomst (mere dobbeltkonfekt)

Og et kort af Prima papir, med ramme fra Polen, tulipaner fra WildOrchid og BG bling it on. Super enkelt!

Hav en herlig uge!

Knus herfra.

34 kommentarer:

  1. Ha ha, så er jeg første deltager... så må jeg jo bare håbe:-) Lækker candy, det man nu kan se af den!!!Sikke skønne kort du har lavet, lækkert papir og så er de rammer fra Polen så flotte

    Ha en god dag!!!

    SvarSlet
  2. Jubii en candy... den er kommet på min blog i sidebaren for deltage det vil jeg rigtig gerne... kunne jo være at man var heldig denne gang... hi hi... og søde kort du har fået lavet... God mandag...

    SvarSlet
  3. Ov! Her må jeg stramme mig an og ligge en kommentar, lækker candy!
    Er så tit her forbi, men er såååå doven, at jeg sjældent får lagt en kommentar, hvilket er ærgeligt for du laver så fine sager.

    De to kort er virkelig lækre både enkle og fyldt med detaljer!

    SvarSlet
  4. Igen nogen lækre kort fra din hånd, er ret vild med den ramme fra Polen :o)

    Jeg er da på mht din blog candy, det kan jo kun være lækre ting når det kommer fra dig af :o) smider den lige ude i sidebaren.

    SvarSlet
  5. Gratulerar med alla dina besökare! Jag hittar alltid inspiration då jag hälsar på hos dig!

    Är gärna med på din candy och har länkat på min blogg!!

    Kram Lindha

    SvarSlet
  6. Så flotte kort!

    Kjempespennende med candy, jeg blir gjerne med.... Har linket i sidebaren i bloggen min.

    -Wenche

    SvarSlet
  7. Spændende med en candy, stemplerne er da for skønne. Jeg har også sat linket i sidebaren på min blog.

    Glade hilsner fra Helle

    SvarSlet
  8. Her kommer en hilsen fra enda en Helle.
    Jeg bor i Nord-Norge,har nå blitt følger av din kreative blogg,har bilde med link i min sidebar også.
    Krysser fingre!

    -Helle-

    SvarSlet
  9. Først: Tusen takk for alle hyggelige kommentarer i min blogg! Et lyspunkt i hverdagen! :) Du må gjerne lifte, det er bare hyggelig! Og enda hyggeligere om du reklamerer litt for meg i den forbindelse! ;)

    Så: Snart 30 000 på telleren! WOW! Gratulerer så mye! Jeg vil selvfølgelig være med å prøve lykken. Bilde med link ligger i min sidebar.
    Ha en riktig trivelig 17. mai!
    Hurra for Norge!! :)

    SvarSlet
  10. Juhu.... jeg er med på den herlige overraskelsen din, Dorthe.
    Krysser fingrene...

    SvarSlet
  11. Jeg vil også gerne deltage og prøve lykken - Glæder mig til lodtrækningen. Super stempel, det kunne jeg godt bruge.....
    Har lavet link fra min sidebar, så nu er det bare vente.

    SvarSlet
  12. Hej PIPS, flotte kort, du laver så skønne ting, og har så dejligt et humør, så jeg kikker altid ind til dig, men hvordan jeg får dig "smidt dig ud i sidebaren på min blog" aner jeg ikke, jeg er så bange for at rode for meget rundt, jeg har jo ikke glemt de kvaler jeg har haft med min blog. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  13. UHHH en blogcandy den er jeg helt klart med på. Tillykke med de 30000 på tælleren det er vildt flot! så er det da noget ved at have en blog. Man bliver vildt spændt når man ser de lækre stempler.
    vh Renne
    Ps. (ja jeg er med til at scrappe i lunderskov)

    SvarSlet
  14. Candyer er alltid kjekt, så denne blir jeg selvsagt med på :=) Tvi-tvi..

    Ha en fin uke videre. Klem Jorill

    SvarSlet
  15. Gratulerer med så mange treff på din side.
    Henger meg på denne Candyen din, og krysser fingre og tær :D
    Ha en super fin dag .
    Klem Connie

    SvarSlet
  16. Tillykke med de mange besøgende. Flotte kort du har lavet. Spændende candy, den vil jeg gerne være med på.
    Hilsen Gitte

    SvarSlet
  17. Gratulerer med så mange lesere-takk for at jeg får muligheten til å være med :)

    SvarSlet
  18. Gratulerer med så mange besøkende:)
    Jeg vil gjerne være med på denne flotte candyen.
    Ellers var det mange fine kort å se på her i bloggen din.
    Klem, Merete

    SvarSlet
  19. Tillykke med snart at have rundet 30.000 besøgende. Som altid nogle skønne kort du har lavet. Jeg vil gerne være med på den lækre candy.
    Hav en dejlig weekend
    Hilsen
    Carolina

    SvarSlet
  20. Jeg fandt også din Candy og har reklameret på min blog for dig .. Flotte kort du har lavet ... og skønne stempler som stilles på højkant :o)

    Tillykke med de 30.000 besøg !!

    SvarSlet
  21. da har jeg linket til deg på bloggen min:)
    lekre kort du lager
    god helg
    klem fra Norge

    SvarSlet
  22. Alltid lov til å håpe på ein overraskelse. Kunne godt ha tenkt meg det stempelarket :)
    Linker til bloggen din i sidebar.

    SvarSlet
  23. UPS! - jeg havde da helt overset denne her, og DET går jo slet ikke da *G*....men nu er jeg også med - når jeg lige om lidt har linket til dig :D

    SvarSlet
  24. Jeg er da også med ;o)KH 10na

    SvarSlet
  25. Jeg blir gjerne med :) Jeg har laget link i sidebaren på bloggen min :)
    Bli gjerne med i giveawayen min også, om du finner det interessant :)

    klem

    SvarSlet
  26. Jamen dog. Tillykke med din runde dag. Det er flot.
    Og selvfølgelig er jeg med i din candy. Har lige lagt et billede i min sidebar.
    Det stempel gad jeg godt eje...og måske lidt mere...

    SvarSlet
  27. Er jo ekstra spennende når det er hemmelig premie:D Jeg har reklamert på min blogg og er med på candy:)

    God helg!

    SvarSlet
  28. Tack för chansen att vinna, jag är med.
    Jag har lagt din tävling i min sidebar.

    xx/Maria

    SvarSlet
  29. Utrolig smukke ting du laver. Der er helt klart ting som skal liftes på et senere tidspunkt.
    Har lagt din candy ind på min blog.

    MorTil2/Anne Birgitte

    SvarSlet
  30. Gratulerer så mye. Fant bloggen din tilfeldig, og kommer gjerne tilbake:) Har linket til bloggen din i sidebaren min:)
    Ønsker deg en fin kveld:)

    SvarSlet
  31. super spændende med sådan en gave på højkant, elsker pakker - men hvilken kvinde gør ikke det? kender ihvertfald ikke lige nogen :-)

    SvarSlet
  32. Also I sign up for these fine candy.
    http://inga2010.blogspot.com/

    SvarSlet
  33. Uhh jeg vil også rigtig gerne vinde det stempel. Jeg har selvfølgelig også linket til din side :)

    SvarSlet