onsdag den 18. maj 2011

Så er den ged barberet!!

eller hvad det nu hedder....??

Ihvertfald er der nu kort nok i kortkasserne til de to kammerater, så håber jeg bare de kan afsætte lidt. Det går egentlig pænt hurtigt når man sådan laver "dobbelt op".

---

Her er lige lidt af de sidst producerede kort.

---

Først et lift..... - Jeg så nemlig forleden på Renates blog et superlækkert kort hun havde lavet - og så fik jeg lov at lifte hende. Kig HER for at se Renates kort - det er LÆKKERT!

Mit blev lavet af Melissa Frances papir, restepapir, Tim Holtz die - og blomster fra Wild Orchid.

Næste kort er Websters page papir. Typisk for mig har jeg brugt bagsiden - hehe... jeg har leget med mit nye postcard stempel, der er blevet embosset med grønt - på "doubble upén" er det embosset med hvidt. Marianne design sommerfugl, blomster fra WO igen, en globus charm (husk jeg sælger charms *fnis*) og fjer jeg erhvervede mig den dag jeg var på besøg hos Vranda. :o)



Og igen har jeg brugt Melissa Frances papir, lidt blonde, WO gardenia, swirl fra prima ... og med mit Nellie Snellen hjerte har jeg stanset ud fra en tudsegammel mishandlet Hans og Grethe eventyrbog (der skulle have været smidt ud) - og nu kommer den fine tegning lidt til ære og værdighed igen.

Min Candy er i det tidligere indlæg... husk nu at deltage *GG*

Hav en god uge videre.

Kramz

13 kommentarer:

  1. Så gøy å se din versjon av mitt kort! Riktig lekkert ble det! :)

    SvarSlet
  2. Så flotte kort. På det øverste kort har du en chipboard ramme, den er bare så fin og anvendelig. Er det fra en TH die?? I så fald hvilken?? Den må jeg da vist eje. KH 10na

    SvarSlet
  3. Kjempelekre kort du har laget! Jeg liker virkelig den dies`n du har brukt. Du har vært utrolig produktiv siden sist jeg var innom, lol. Tusen takk for den søte kommentaren i bloggen min. Setter alltid pris på dem. Klem...Mona

    SvarSlet
  4. Igen 3 super søde kort...

    SvarSlet
  5. Wawww for nogle flotte kort... især det øverste er sååå smukt med en flot opsætning!!!

    Ha en dejlig dag...

    SvarSlet
  6. Rigtig fede kort med mange lækre detaljer :o) Du skal såmænd nok få solgt en masse kort, de er jo tæske lækre... lige som dig.. griner

    SvarSlet
  7. Så flotte kort!! Nydelig og lekkert pyntet alle sammen!

    Klem Mette

    SvarSlet
  8. Nydelige kort :O)
    Ha en super fin kveld.
    Klem :D

    SvarSlet
  9. Fantastisk vakkert! Takk for inspirasjon :) Klem

    SvarSlet
  10. Så nydelige kort du har laget! Jeg falt spesielt for det første jeg da, lekkert var det!

    Ha en flott dag og snart helg!
    Klem Kari

    SvarSlet
  11. Hej Pips, det er supper skønne kort du har lavet(som sædvanlig) jeg er mest begejstret for "Hans og Grete" man burde jo gå på jagt efter gamle børnebøger, hid til har det været noder og gamle romaner jeg har jagtet.
    v.h. morkaren.

    SvarSlet
  12. Øj...hvor er det flot, og så ovenikøbet Melissa Frances papir...som jeg ikke nænner at klippe i ;-)...Charms ? hvem ved hvad hvor

    SvarSlet