søndag den 29. maj 2011

Ny salgsblog!


Nu har jeg lavet ny salgsblog.
I dag lykkedes det omsider at logge på den gamle (godt hjulpet af sønnike - hehe)
Så jeg bestemte mig for at slette indlæggene derinde og lave en ny blog der har fælles login med denne. Så er det jo ligemeget om jeg ikke kan logge af en anden gang.
Nu har jeg så lavet 4 indlæg derinde - hvoraf det sidste er med det nye - selvfølgelig!
Linket dertil har jeg smidt i højre sidebar herinde... øverst!
Og ellers er det også her:

www.pips-salgsbloggen.blogspot.com


Og NU vil jeg lidt rundt og kigge hos alle I andre *S*

2 kommentarer:

  1. ..og jeg kan som sædvanlig kun kommentere anonymt hos dig *HRMMFP*! ;)..men jeg vil da lige suse over og se om der ksu' være noget man er nødt til at eje *G*
    Knus fra Thanni ;)

    SvarSlet
  2. Hej Dorthe !

    Jeg er landet på pinden igen !

    Knus Hjørdis :0)

    SvarSlet