tirsdag den 10. maj 2011

Godherlig Solskinstirsdag..... :o)

eller solskin er måske så meget sagt - hihi ... men vejret er skønt til en travetur...!! Jeg ved det!! Jeg har selv lige været der! Nemlig!

---

Det er nu over en uge siden jeg trak en vinder af min P.I.F. - men jeg har stadig ikke hørt fra vinderen ... så hvis jeg ikke hører noget senest fredag, så trækker jeg en ny vinder lørdag. Vi ska jo holde gang i PIFFEN :o).

---

NÅ!! Men ..... jeg HAR altså scrappet lidt i dag ... omsider - men der har været meget andet der var mere fristende (eller nødvendigt) end at scrappe - og sådan er det jo! Men i dag har jeg fået lavet de bestillinger jeg havde liggende - dem viser jeg ikke... Og så har jeg lavet det her kort ... sådan bare for sjovt.

Jeg lægger lidt charms og dims på min salgsblog i løbet af weekenden regner jeg med, skal nok melde ud her når det er der. Der er f.eks. pistolen på kortet herover... hehe.... og en masse andre.

---

Håber I nyder det dejlige vejr vi har fået! Jeg gør!!

Kram.

11 kommentarer:

  1. Et rigtigt sejt herrekort... flot med pistolen.
    Jeg har også lige været på en skøn vandretur.

    Ha en fin dag!!!

    SvarSlet
  2. Så tøft herrekort du har laget, Dorthe, kjempe artig med disse utklippene :-)
    Kos deg videre i solskinnet !
    Klem
    T.

    SvarSlet
  3. Skønt kort, men hvem sender man sådan et (død eller Levende) til, det skulle jo helst ikke misforstås. jeg håber jeg ser denne sharms når de kommer på bloggen. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  4. Hejsa du, kan jeg ikke bare bestille en pose blandet charms?? Hvis jeg kender dig rigtigt har du sikkert købt mange og billigt ;o) Dit kort er supersejt. Ses vi til scrap i Esbjerg den 18. Juni?? KH 10na

    SvarSlet
  5. Fedt og anvendeligt herrekort, - du ka' bare det dér :-D
    Scrapdagen bliver den 18.06. - fandt ud af at klubben var udlånt 28.05. Håber at se dig den 18. i stedet for.
    Du er mere end velkommen til at tage nogen salgsting med :-D

    SvarSlet
  6. Ååå så stilig kort :o)
    Rå kult.
    Ha en fin kveld.
    Klem

    SvarSlet
  7. Rigtig lækkert kort og mere mandigt kan det vidst ikke blive :o)

    SvarSlet
  8. Hvor er det bare flot :)

    Ja jeg nyder også max. det skønne vejr - så længe det vare, for de snakker nu om regn :/

    SvarSlet
  9. Flot for-sjov-kort. Og revolveren passer jo til flok banditter....
    Her er det begyndt at regne ret kraftigt til morgen, og det buldrer i det fjerne....Men udmærket, så skal man da ikke på havearbejde.
    Ha en dejlig dag.

    SvarSlet
  10. Rigtig lækkert herrekort...

    SvarSlet
  11. Så stilig kort! Er det et mønsterark du har brukt? Det var utrolig kult!

    Ha en flott dag, gleder meg til å se mer av hva du lager!

    Klem Kari

    SvarSlet