fredag den 20. maj 2011

God Bededagsferie......

Til Jer alle.

---

I går var jeg en tur ved Unik Scrap og hente "Forever" serien fra Inkido (ja altså ikk den nye sommer-serie) ... Jeg har læææænge ønsket mig præcis det papir, og NU har jeg købt det ... Og jeg HAR jo næsten ikke noget papir - så jeg trængte til det (HOOOST) - Og så kom jeg jo til at kigge på de LÆKRE papirer fra PION ... iiiihhh... det er sgu da også at friste en svag sjæl syns jeg... for jeg kunne jo ikk helt nøjes med at kigge... der røg lidt i kurven af det også. Samme vej kom noget super fedt Kaiserkraft papir som jeg afgjort ikke kunne leve uden (det er jeg HELT sikker på) - Og så havde Benedikte altså også en Tim Holtz paperstack som ikke var i min samling... det ER den NUUU!!

*SUK*

Det er ikke nemt at være en svag sjæl i sådan et slaraffenland. :o) ... lidt forskellige blomster, knive til skæremaskinen og nye skæreplader til bigshotten stod også på indkøbslisten. Jeg har ikke fotograferet herlighederne - men de kommer jo nok her på bloggen i små bidder - hihi.

---

I løbet af dagen kommer der lidt bånd, blonder, Tim Holtz stempler og lidt flere charms på min salgsblog ... HER


Og så lidt flere kort.... De 2 første er med Melissa Frances papir - det tredie er Panduro papir.





Det var alt for nu :o) Rigtig god Bededagsferie til Jer.

Knus.


PS. Husk min CANDY :o)

7 kommentarer:

  1. Hvor er de fine... lækre papirer og skønne blomster. Jeg tror, at du skal til og have hænderne i lommen, når du ikke lige scrapper :-))men tillykke med alle diny nye køb!

    Ha en dejlig miniferie!!!

    SvarSlet
  2. Hej Pips, jeg kan regne ud det er sk*** godt jeg bor langt fra uniscrap, for jeg har heller ingen rygrad, men det er jo ting du måtte ha` for at overleve hi hi, det er nogle søde kort du lige har lavet (jeg laver jo ikke kort tror det vil tage for lang tid, hvor jeg kunne scrappe) jeg kan især godt lide det øverste, er det en hjemmegjort blomst den hvide, (den ser dyr ud) tak for kikket og søde kommentaren på min blog. v.h. morkaren. p.s.jeg har husket din candy.

    SvarSlet
  3. Nydelige kort.
    ha en super fin helg.
    Klem :D

    SvarSlet
  4. Fine kort du har fået lavet : ) og endnu flere indkøb tihi... kan da godt forstå at du sælger ud af noget af det *GG*
    Rigtig god bededagsferie

    SvarSlet
  5. sikke søde kort du har alvet og ja inkido's papirer er bare så søde og de nye har jeg lige fået ind af døren til at lege med og de er sååååå smukke og romantiske IRL.
    Mærkeligt at du har det på samme måde som mig jeg mangler også altid noget som jeg bare er nødt til at købe. Du må også have en god bededags ferie, vi er lige kommet fra camping fordi Anja og jeg skal til livsstilsmesse på Ledreborg en tradition vi hygger os meget med

    SvarSlet
  6. Super lækre kort, Pips. Du er altså rigtig god til det at få det hele til at "spille", det hele passer altid så godt sammen :-D

    De er da nogen værre nogen ved Unik, sådan lige præcis at få det hjem, som du ikke kan leve foruden, så du er nødt til at give dig selv en "lille gave" (HOOOST).... *G*

    Glæder mig til vi ses i Esbjerg :-D

    SvarSlet
  7. Nåårh hvor ER det godt du hr fået nogen nye ting - og da især papir - når du nu SLET ikke har noget i forvejen!! *G*...men bortset fra det, så kan man jo slet ikke får for meget ;D
    ..og så er det jo nogen smukke kort du har lavet :)

    SvarSlet