søndag den 15. maj 2011

Flere kort....

af dem jeg har lavet til salgskasserne. Det går fremad med at få dem fyldt ... og jeg satser lidt på at være færdig med begge kasserne på torsdag. Jeg har bare snuppet et stykke papir hist og pist i min papirvogn - og så må inspirationen komme ud fra papiret... ellers får jeg jo ALDRIG brugt det papir - hihi...






Er den saks ikke bare fin? Jeg har lidt til salg af dem HER - sammen med en masse andet. Og der kommer mere om et par uger... blandt andet kommer saksene også i bronze.

Forsat god søndag til Jer.

Knus.

8 kommentarer:

  1. Rigtig gode kort til salgskassen du har fået lavet... god søndag...

    SvarSlet
  2. wooow Her går det unna. Lykke til på messa.
    Klem Connie

    SvarSlet
  3. Sikke nogle fine kort. Det er da kanon at der ligefrem er efterspørgsel på dine kort. God fornøjelse med at få fyldt kasserne.
    vh Renne

    SvarSlet
  4. Fine kort du igen har lavet : ) kan super godt li det første skønne farver: )
    Det går jo super hurtig med at fylde de kortkasser op ; )
    God arbejdes lyst.

    SvarSlet
  5. Igen super fine kort til kassen... jeg kan især godt li' det første kort. Flot papir, bort og blonde, flankeret af de fine blomster

    God søndag aften

    SvarSlet
  6. Så flotte kort.....

    -Wenche

    SvarSlet
  7. Rigtig lækre kort... jo du har ret.. den saks er altså ret lækker... griner.. men du forstår også lige at sætte det sammen. Håber at du har haft en rigtig god weekend.

    SvarSlet
  8. wow rigtig flotte kort du har lavet, sødt pyntet

    SvarSlet