tirsdag den 24. maj 2011

Et par kort...

fik jeg lavet i går. Jeg brugte mit første stykke af Inkido "forever" papiret til det første kort her. Metalhjørnet der egentlig var guld har jeg givet noget grønt alcohol ink så det ikke er så skinnende, rammen er fra Polen - fuglen fra Søstrene Grene, blomsterne er nok noget af det første jeg overhovedet købte til scrap - haha - men farven var god hertil. Blonden er nok købt på Qxl engang og sløjfe og blad er fra en Prima buket jeg har skilt i atomer - hehe.

Og så forsøgte jeg mig med et af de skråt skårne kort.
Jeg laver ikke dobbelt op af kortene mere, nu er kortkasserne jo fyldte og en er afleveret... men jeg overvejer at begynde igen - for det giver noget mindre til restekassen. :o)
Torsdag aften har vi sommerafslutning i Scrapklubben, så der skal vi alle ud og spise sammen - og derefter laver vi køb/salg/byttebiks resten af aftenen. Jeg skal selvfølgelig have charms med - og hvad der ellers er på salgsbloggen. Og mon ikke man bliver fristet af en ting eller to?
---
Hav en forsat herlig uge.
Knus.

9 kommentarer:

  1. nydeligt kort :)de arkene er bare lekre:) ha en fin dag :)

    SvarSlet
  2. Så flink du er.
    Nydelige kort i herlige farger.

    SvarSlet
  3. Flotte kort du har lavet.

    SvarSlet
  4. Skønne kort igen... med så mange lækre finesser

    Ha' en god dag!!!

    SvarSlet
  5. super søde kort smart at give grøn alkohol ink til metalhjørnet

    SvarSlet
  6. Nydelige kort :O)

    Klem Connie

    SvarSlet
  7. Superflotte kort. Det skrå kort er det vist lang tid siden jeg har prøvet....måske skulle jeg afprøve de skrå ting ? Det går fint med det nemlig.

    Vil du købe en dato af mig ? Jeg ved nemlig godt hvornår det er......med de 40 år.

    SvarSlet