onsdag den 4. maj 2011

Et kort og lidt flere charms.

Lidt kort får jeg da lavet ind imellem, men det bliver godtnok ikke til det store for tiden. Jeg har lidt bestillinger til at ligge og de skal selvfølgelig laves... og ind imellem skal jeg også selv bruge et kort *G*. Dette kort lavede jeg til en af mine Billundske medscrapperes datter - der blev konfirmeret i søndags. Vi var et par "Scrappe-damer" der ville give en "blomst" - og den blev leveret i dette kort - thihi.

Og så lidt flere charms jeg har købt.... charms er måske ikke helt rigtigt - men så vedhæng *G* - Først nogle medaljoner - er de ikke fine? Måske lidt store...? firkanterne bagved er 1 x 1 cm så de ER ret store... men så kan der jo faktisk sættes et billede i - eller andet.
Og nogle vildt flotte kors med rhinstene. Dem er jeg ret vild med, de er i de 5 farver på billedet.





Nok om charms - selvom jeg kunne vise en del flere *G* - Jeg sætter nok lidt til salg på min salgsblog i nærmeste fremtid da jeg fik en del hjem af nogle af dem.

Hav en fantastisk dag.

Knus.

9 kommentarer:

  1. Det er et rigtig sødt kort du igen har lavet.
    Og de charms....De er godt nok store. Og korsene også. Men flotte i alle de farver.
    Hav en dejlig, men sk...kold dag.

    SvarSlet
  2. Stilig kort du har laget, Dorthe, med søtt motiv, flott pynt og lekker medaljong - wow !!

    SvarSlet
  3. Et rigtig lækker kort :) og sikke nogen charms/vedhæng du forstår lige at finde det. Kunne godt være at jeg skulle holde lidt øje med din tilsalg blog :o)

    SvarSlet
  4. Et smukt kort, og de vedhæng er da skønne, hvis jeg ellers husker det må jeg holde øje med din til salg blog. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  5. Lekkert :)
    Fiine charms.

    Ha en fin kveld videre, klem

    SvarSlet
  6. Et rigtigt smuk kort i skønne farver... og sikke fin med den charms

    Ha' en dejlig dag

    SvarSlet
  7. lækkert kort og super flotte vedhæng. Du må have en god weekend

    SvarSlet
  8. Hej Pips. Tak for din kommentar ;o) Vi skal først scrappe den 18. Juni. Tjek Scrapsisters. Håber vi ses. KH 10na

    SvarSlet