mandag den 2. maj 2011

En Fantastisk oplevelsesrig Weekend.... og en P.I.F. vinder

Så er jeg hjemme igen - efter en super hyggelig og sjov Weekend med tøserne i København.

Sikke meget man kan nå at opleve på sådan et par dage - jeg glæder mig allerede til næste gang vi hitter på at tage afsted. Vi var i Kbh. ved 11.30 tiden lørdag. Så tog vi ind på hotellet der lå 5 minutters gang fra hovedbanen og Tivoli, så det var helt vildt lækkert. Her fik vi parkeret bilen og leveret bagagen, og så gik vi ellers på strøgtur. Vi var en anelse sultne og blev enige om vi ville have Sushi til frokost.... Uhmmm det var lækkert og vi blev dejligt mætte. Derefter gik jagten ind på det helt rigtige par sandaler til den ene af hønsene (thihi) - det er sørme godt der er MANGE skobutikker i Storstaden ;o) og til sidst lykkedes det at finde et par. Så ville Vi på kanalrundfart... så vi travede ned til Nyhavn og stod på båden ... Fantastisk tur!! Og sikke meget man fik set. Da turen var færdig kunne vi godt se vi nok ikke gad gå tilbage til hotellet - der var pænt langt... men vi begyndte da at sjokke afsted - haha... På Kongens Nytorv holdt der en masse Rickshaws (med meget lidt dansktalende chauffører) Men vi fik da lavet en aftale med en af dem om at køre os til hovedbanen for en hundredlap - haha.... Nu er det sådan - at sådan en Rickshaw ikke er helt velegnet til 3 anselige ender - så jeg var MEGA glad for at jeg valgte at sætte mig i midten (det var veninderne knap så imponerede af - haha) - Da vi alle var placeret og fastklemt *G* gik det ellers over stok og sten... ind og ud mellem den øvrige trafik - over for Taxigrønt - og rødt ... over bump og gennem vejarbejde - hahahaha ... det var SÅ sjovt - Vi klukkede af grin hele vejen - og den stakkels mand der kørte os anede garanteret ikke hvad vi synes var så morsomt. Gudskelov kom vi helskindede og levende gennem den tur og blev næsten kørt op ad trappen ved hovedbanen. Det var bestemt den hundredelap værd - og var for mig det sjoveste på hele turen. Så hjem til hotellet, få pakket lidt ud... blive frisket lidt op - og hvile lidt. Så ud i byen igen og spise - og derefter gik vi i Tivoli - hvor vi gik inde hele aftenen - vi var inde og drikke kaffe derinde... det var ingen udsøgt fornøjelse - kaffen smagte af tjære. Griner... Da vi kom tilbage til hotellet var vi TRÆTTE - Så det blev slet ikke til Bar-besøg ... Vi gik i seng istedet - haha.

Søndag tidligt op og ned i Restauranten til lækker - lækker morgenmads buffet. Så pakkede Vi vores happengut og tøffede på Bakken. Skønt at gå derude i ro og fred før de åbnede - og bare nyde modsætningen til Københavns hektiske virvar. Så kørte vi en lang tur i Hestevogn derude, derefter slog vi endnu et par timer ihjel i bakkens idyl og så vendte Vi snuderne mod Jylland. Det blev ikke til besøg i nogen Scrapbutik - de andre er ikke Scrappere ... og jeg mangler vel i grunden ikke specielt meget *G*. Meeenn.... i dag har jeg fået lidt stempler med posten... bare se her:
Så nu skal jeg ha fat i noget EZ mount så jeg kan få mountet og komme i gang med at bruge dem. Det er lidt svært at se hvad de forsestiller... så jeg huggede lige sælgerens billeder... hehe.
Postkort:




Vintage cykler.



Syartikler (perfekt til TH ginen synes jeg)



ehmm.... sole og stjerner....



gamle skriveartikler



og tekster



og se lige de her herlige ugle charms... de måler ca. 5,5 x 3,5 cm ... er de ikke skønne?

Og så til en vinder af min P.I.F. Der var hele 4 der havde lyst til at glæde en anden... det giver da lidt stof til eftertanke - Griner... men ihvertfald har jeg trukket en vinder - som Jeg vil sende en gave til i løbet af det næste år. Vinderen blev:

-

-

-

-

GretheB

-

-

Så Grethe.... hvis du vil maile din adresse til mig på: pabst1@bbsyd.dk så vil jeg gå i gang med at lede efter en ting eller 2 ;o) til dig.

Håber I alle får en forrygende uge!

Knus

7 kommentarer:

  1. Heldige du som har hatt en så fin tur.
    Misunner deg den deilige, danske hotellfrokosten.
    Stilige stempeler du har fått også, men jeg misunner deg ikke å sette på ez-m. Det er kjedelig !
    Også den uglen da..... den var sannelig fin. :))

    SvarSlet
  2. Jeg ville altså godt ha' set jer mase jer ind i sårn en rickshaw *LOL*...og så er det jo skøn læsning om jeres Kjøwenhavner tur :D
    fine stempler du har fået dig - og den ugle er da det sødeste :)

    SvarSlet
  3. Hold fast hvor jeg morede mig over beskrivelsen af jeres rickshaw tur, 3 personer i sådan én er vist også lige rigeligt, men taktisk klogt at nuppe midterpladsen *G*
    Det lyder som en super herlig tur. Du har forhåbentlig taget en masse gode billeder?? Det vil være skønt at se nogle kjøwenhawner LO'er hmmmm.... LOL
    Der er måske ledigt i klubben til en gang scrap den 28. men I hører nærmere :-D

    SvarSlet
  4. Hvor lyder det bare som en rigtig hyggelig tøsetur, hvor der blev grinet igennem ;o)
    Jeg skal selv afsted på tøsetur i næste uge til London og jeg glæder mig :o))
    Sikke da en skøn pakke du har fået med stempler, så var det vist okay at I ikke kom forbi en scrapbutik ;o)

    SvarSlet
  5. Tak for et godt grin over jeres cykeltur. haha..Og også din øvrige beskrivelse af Københavnerturen. Jeg er ret imponeret over alt det I nåede at se.
    Og så synes jeg det er store ord fra dig....: At du ikke mangler scrapting. Utroligt hvad man skal høre.
    Men heldigt at du så har fået sådan en skøn pakke med stempler. Der er godt nok mange fine ting.

    SvarSlet
  6. Det lyder som en fantastisk tur. LÆKRE LÆKRE stempler du har fået fat i, især sommerfuglen :o)

    SvarSlet
  7. det lyder som en sjov og oplevelsesrig tur og sikke lækre stempler du har fået med posten

    SvarSlet