lørdag den 14. maj 2011

Dobbeltkonfekt!

Det er hvad jeg har lavet de sidste dage - haha.

2 af mine gode venner har nemlig tilbudt at tage hver en kasse af mine kort med og forsøge at sælge, og det siger man da ihvertfald ikke nej til.... vel? Den ene tager rundt på markeder i hele landet i den kommende tid, den anden tager rundt og spiller - dels på plejecentre og i pensionistforeninger og også til fester. (han er iøvrigt hamrende dygtig og underholdende) .

Men da jeg ikke havde et eneste kort herhjemme - så måtte jeg jo i gang. Jeg bestemte mig for at lave "dobbelt-konfekt" altså 2 af hver - meeeeennnn..... det er sgutte min stærke side - haha. Kortene er nok lig hinanden, men bestemt ikke ens - og jeg skal nok spare jer for at vise alle.

Torsdag morgen var kasserne tomme - nu er der 12 kort i hver. Jow Jow

Her er lidt af de kort jeg har fået produceret.








Nu vil jeg i gang med at fotografere charms så jeg kan få dem lagt på salgsbloggen:

HER

Der kommer sikkert lidt på løbende her i weekenden.
---

Jeg mistede en kommentar eller noget her hvor blogger var nede... det var vist billigt sluppet .. hvordan gik det hos Jer? Rigtig god weekend.

8 kommentarer:

  1. Åhhh, så skønne kort... nr 2 synes jeg er rigtig smukt med så fine detaljer. Rart at der er nogle der vil sælge dine kort.
    Så vidt jeg kan se er det også kun kommentarer jeg mangler... heldigvis!!!

    God weekend til dig.

    SvarSlet
  2. Rigtig søde kort du da har fået lavet og glæder mig til at se på salgsbloggen søndag når jeg kommer hjem igen... god weekend...

    SvarSlet
  3. flotte kort du har laget i det siste :) ønsker deg en flott helg :)

    SvarSlet
  4. Dejlige kort : ) og hvor er det skønt med nogen der gerne vil hjælpe med at få dine kort solgt.
    Jeg har ikke været på blogger længe, så hos mig ser alt fredeligt ud ; )
    Rigtig god weekend

    SvarSlet
  5. Så flotte kort du har laget, og så snille venner du har som vil selge kortene for deg! Tenker de går unna som varme hvetebrød! ;-)

    Ha en flott helg!
    Klem Kari

    SvarSlet
  6. Det er da nogle smukke kort du har lavet (jeg kan nok bedst lide no. 3.)og dine charms har jeg skam lagt ind på. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  7. Det er nogle fine og forskellige kort du laver. Der skal jo også være kort til mange anledninger, i sådanne kortkasser. Dejligt med gode venner, der vil hjælpe med salgsarbejdet :-)

    Du må meget gerne tage nogle charms og andet "dims" med til Esbjerg den 18/6 - jeg har lige besøgt din salgsblog, og der er rigtig mange flotte charms.

    Hilsner fra Helle

    SvarSlet
  8. super flotte kort du har lavet jeg kunne godt engang imellem bruge en "Pusher" til at sælge mine kort som jo bliver til rigtig mange.
    Du må have en god søndag

    SvarSlet