onsdag den 11. maj 2011

Bedst som man tror man er færdig...

med bestillingerne, så kommer der nye ... hihi - Men det gør bestemt ikke noget - det er jo bare skønherligt! Men først et kort som ikke er en bestilling. Jeg har leget med et af mine nye stempler. Nålepuden - er den ikke skøn? Me like! Den blev embosset - og så passer den jo ret godt til fru Ginen ikk? :o). Målebåndet har jeg i 5 farver - der er cm bagpå.... Saksen er SÅ FIN!!! Det er en af de charms/vedhæng/dimser jeg sætter på bloggen om snart :o) Halskæden... er ikke nogen halskæde, men det blev det :o) det er en bøjlecharm der manglede den nederst stang... men så blev den bare ophøjet til smykke! heheee

Og ved I hvad? Wa Wa Wa Wa...? Jeg fik jo alle de der LÆKRE stempler hjem sidste mandag - fra "over there" et sted. De var ikk mountede (det vidste jeg jo egentlig godt - men.... thihi) og jeg havde ikke ret meget mount - Meeeeen.... så tøffede jeg på Ebay - der fandt jeg EZ-mount i ukurant størrelse ark - .... ukurant = billig .. ahhh ME LIKE! - Jeg er lidt ligeglad med ark størrelsen... jeg klipper det jo ligesom bare i stykker alligevel - egååååz? :o)

Nå men... jeg købte 10 ark ... og med porto kom jeg af med små 30 dollar. Det var jo vældig fint - og mandag aften bestilte og betalte jeg. Og ved I hvad :o) (er jeg møgirriterende) Lørdag fik jeg pakken!! Taaa Daaaaa.... det er dælendrytme service der "sparker røv" ... hvabehager? Og så er mounten i en LÆKKER kvalitet! Nemlig bare!

---

Bla Bla Bla....

Nå... nok om det. Her er lige et par bestillingskort jeg godt må vise :o) - det første er til barnedåb.

Og så et til Sølvbryllup!

Og så har jeg hørt fra vinderen af min P.I.F. så alt er fint, der bliver ikke trukket ny vinder... til gengæld kommer der snart en Candy :o). Nu blev det solskin igen - det har ellers regnet her.
Forsat god dag - Knus.

6 kommentarer:

  1. Super flotte kort du har lavet igen... embossingen og halskæden giver såå flot en effekt. De to sidste er så fint pyntede med blomsterne.
    P.S. mit tilykke stempel er fra scrapper!!!

    Ha' en fortsat god dag

    SvarSlet
  2. Åee nej, Pips, du er ikke spor møgirriterende, det er bare dejligt at læse din blog, (der er liv i kludende) og dit kort med sysager gør næsten ondt på en der lige har lavet et syalbum, jeg er vild med nålepuden, saks OSV den gine dies (jeg tegnede selv en til mit album) må jeg have med næste gang jeg skal "solde" meget snart forhåbentlig. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  3. Wooow for noen herlige kort :O)
    Super lekkert.

    Ha en fin dag.
    Klem

    SvarSlet
  4. Super super flotte kort og fed detalje med halskæden. Den ramme fra spellbinders er jeg misundelig på, den vil jeg så gerne eje men hver gang skal shoppe er den udsolgt.. typisk hihi

    SvarSlet
  5. Super søde kort og jo altid dejligt når man gør en god handel på nettet og så få det hurtigt... det bare dejligt... c",)

    SvarSlet
  6. Ret fedt kort det med ginen, det er de 2 andre også... griner. Men ginen er da lidt i en klasse for sig. 10 ark mount... så har du da til en del stempler endnu :o) så shop du bare løs...

    SvarSlet