fredag den 29. april 2011

Torsdagsscrap...

i aftes var jeg til scrap i torsdagsklubben, og så fik jeg da lavet lidt igen - *G* Det er ikke scraprummet der har trukket mest de sidste dage - hehe. 4 kort blev det til, og lidt snakken selvfølgelig. :o)

---

Til det første har jeg brugt af de papirer jeg fik hjem fra Polen. De er i en total lækker kvalitet. De er dog hvide på bagsiden, men hvad gør det,.... man kan jo alligevel kun have en side frem. Pyntet med lidt bånd, et par sammensatte blomster, Melissa Frances Rubon og en buttet englebasse.

Så et kort med spellbinder ramme, blonde, organza, charm og blomster. Papiret er vist Vivi Gade, noderne indeni rammen er KarenMarie vellum.
Til dette har jeg embosset et stykke almindelig hvidt karton i en Tim Holtz embossingfolder, panduro dir cut, stickers fra Panduro, bånd fra Wild Orchid, ditto blomster, blonde fra ? og sommerfugle ala Martha Stewart.

Og til sidst et bestillingskort til på søndag, så det var sidste udkald for at få det lavet *G* (det blev først bestilt i går altså) - Tim Holtz papir og rosetter, Melissa Frances papir, metalhjørne og KarenMarie sommerfugle.

Konferencen vi skulle til i morgen i Storstaden er aflyst .... hmm.... - meeeen... da jeg jo HAVDE reserveret hotelværelse til os - hehe... så blev vi enige om at vi da bare tager på Tøsetur. Så nu har vi pludselig hele lørdagen i København også - og er det FEDT? Jaaahhh.... jeg glææææder mig. Nu har vi planer om strøgtur, Bakken og Tivoli - og måske Scrapfactory eller noget - fnis... De andre er IKKE scrappere, men måske kan de lokkes *G*.

Hav en skøn weekend - i forhåbentlig fantastisk vejr.

Knus.

9 kommentarer:

  1. Rigtig flotte kort igen igen... og lyder som en super måde at få en rigtig tøsetur på.. god fornøjelse og god weekend...

    SvarSlet
  2. Skønne kort fra dig igen... lækre detaljer og det papir fra Polen er jeg også så glad for (tak). Sommerfuglene er så smukke og anvendelige, og kan farvelægges så smukt

    Ha en dejlig tøsetur og god weekend!!!

    SvarSlet
  3. Nydelige kort du har laget.
    Så kjekt med jentetur til København.
    Er litt misunnelig på den der... :))
    Kos deg.
    Norgesklem......

    SvarSlet
  4. Super fine kort - som sædvanlig ;)
    Ha' nu en dejlig tur ti Kjøwenhavn..og selvfølgelig kan ikke-scrapperne lokkes, du skal jo lave nye scrappere ud af dem *G*

    SvarSlet
  5. Super flotte kort :o)

    Håber I får en skøn tøsetur til København.

    SvarSlet
  6. Så mye lekkert.
    Kos deg masse i helgen.
    Klem Connie

    SvarSlet
  7. ser lækre kort du har lavet, flot med rammen og det embossede. Det lyder da hyggeligt med tøsetur men tror ikke scrapfactory har åbent om lørdagen men love2scrap har fødselsdag lørdag og 20% på alt hele lørdagen. Ønsker dig god tur og en rigtig god weekend

    SvarSlet
  8. Flotte kort - alle. Og de der embossingfoldere er nu ret gode. Jeg er glad for, at du sagde jeg skulle købe.
    Du har skrevet en fejl. Du skriver, at I fik snakket LIDT i torsdags. Jeg kender dig godt nok til at vide at du underdriver.....hihi.

    God fornøjelse med weekendturen.

    SvarSlet
  9. Åååh, så mye lekkert du har laget igjen! Eelsker fargene på det første kortet!

    Tusen takk for alle søte kommentarer i bloggen min den siste tiden, det setter jeg virkelig stor pris på! Håper jeg snart får mer tid til å kommentere blogger igjen.

    Så deilig det høres ut med tur til København. Kanskje jeg må ta familien med en tur i sommer? :) Mann og barn i Tivoli og mor på scrappeshopping, høres ut som en bra plan! :D

    Ha en fantastisk tur og god helg!

    Klem, Renate

    SvarSlet