lørdag den 9. april 2011

Teksten du mangler...

Er en ny Norsk blog. Den overtager efter bloggen der tidligere hed Mammalies tekstside.

Jeg mangler af og til en god tekst til et kort, og så kan jeg nok selv oversætte til dansk fra norsk - hihi. Bare det at inspirationen er der er jo skønt. Tag et kig på Teksten du mangler - siden er under opbygning men men ... alt tager jo tid.

Og endnu en god nyhed .... jeg fik sms i går eftermiddag at jeg har vundet et gavekort på 200 kr. til den nye hobbybutik her i Billund - hehe... Det kan man jo altid bruge - ikk?

Rigtig God Weekend.

Knus

5 kommentarer:

  1. Kendte ikke den side, så tak for det. Din heldige kartoffel, et gavekort til en hobbybutik er da et HIT. God weekend. Kh 10na

    SvarSlet
  2. Heldige du !
    Og takk for tipset, skal jammen ta en titt...
    God helg til deg.

    SvarSlet
  3. Heisan!
    Så flott at du kan bruke siden!
    Takk for besøket og dine lodd er lagt i hatten :)

    God helg!

    SvarSlet
  4. Er du sikker på at du har plads til mere scrap ting i dit nye værelse?? Så må jeg nok hellere finde mine briller... damn... hader dem. Men er nok nød til det når ikke jeg kan se dine dew drops :o)

    SvarSlet
  5. Tak for det link. Det ser spændende ud.
    Og jeg er jo MEGET hjælpsom, så hvis du ikke selv kan bruge det gavekort...så siger du bare til....

    SvarSlet