fredag den 8. april 2011

Så langt så godt....

Lidt kort har jeg da fået lavet i dag ... til nu - men nu har jeg lige gået en laaaang tur med vovsen og fået ordnet dagens indkøb.

Det ene af kortene jeg har lavet i dag bliver mit bidrag til ugens udfordring hos Sukkersött der hedder: Det skal bugne af blomster. Og der er masser af blomster på dette kort, selvom mange nok er lidt svære at se for tyllet.

men de er der :o) Derudover har jeg lavet et par babykort - regner med de kan bruges til dåb... kan de ikk?
Et Bryllupskort mere....
og så lige nogle flere konfirmationskort med fodbolde.
Jeg er ikke helt igennem bestillingerne endnu - meeeen.... dagen er jo heller ikke omme. Nu vil jeg i køkkenet og lave pikant farsbrød med ovnkartofler og bønnesalat.

Hav en herlig aften.


Kram

5 kommentarer:

  1. Wawww sikke en kreativitet du har haft idag... det ene kort skønnere end det andet. Og jo kortene du spørger til er fine som dåbskort.
    Skal nok sende dig vejledningen til mit kort med embossing i morgen :-) skriver en mail

    God weekend til dig og velbekomme

    SvarSlet
  2. Så nydelig bryllupskort:-))
    Herlig bilde og lekker pynt. Og jeg ser blomstrene dine under tyllen jeg;-)

    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt denne uken. Lykke til!!

    Ha en herlig helg!

    Klem Astrid:-)

    SvarSlet
  3. Flot kort du har lavet til udfordringen : ) sikke en masse du ellers har fået lavet, nu må du da skulle se dig igennem alle dine bestillinger ha ha
    Så er du nok blevet blæst godt igennem idag på din lange gåtur.
    Det har og er godt nok slemt her i KBH, så det er bare om at stå godt fast på ens fødder tihi..
    Rigtig god fredag aften ; )

    SvarSlet
  4. Super flotte kort :o)og ja du kan godt bruge dem som dåbs eller barselskort. Det blæser da endnu værrer i dag end det gjorde da vi var ude og gå i dag.. griner. Syntes ikke at jeg så nogen dew drops på kortene... Det kan da ikke være fordi at du ikke har nogen :o)

    SvarSlet
  5. Så utrulig skjønne kort du har laga! Skjønt med tyllen og alle blomstene :-)
    Takk for at du deltar hos sukkersøtt!
    Klem, Marianne

    SvarSlet