fredag den 1. april 2011

Pakke fra Polen - gæt prisen ... thihi.

I mandags fik jeg endelig styr på bestillingen til Polen - hihi...

Det er ikke helt uden problemer når hjemmesiden er på polsk! Meeen... med adskellige mails så gik det. Og allerede i går kunne jeg så hente pakken på posthuset. Og da jeg har lovet Vibeke at vise herlighederne frem, kommer her lidt billeder.

Øverst fra venstre er det engelske tekster til bryllup, baby pige og baby dreng - så er det mandeting, næste række er der swirls, ornamenter, hjerter og fugle, så er der giner, fuglebure og (2 ark) påskeæg - og nederst er der 2 ark med blandede ting og 2 ark med rammer. Da jeg bestilte de rammer, der iøvrigt er helt vildt søde, var der en engel indeni 2 af dem - og ikke andet.... men da jeg fik dem stod der pludselig "Elsker Dig" på dansk i alle rammer - er det ikke service? Hvis jeg ikke vil have det stående skærer jeg det bare ud - og så kan det bruges andetsteds.

den lille pose til venstre på næste billede er vareprøver :o) en lille gratis ting - og det kan man jo godt lide ikk? Så er der 5 af hver af de smukke smukke rammer og en pose tags. Og så lige til sidst 24 ark 30,5 x 30,5 papir - dog "kun" enkeltsidet - men rigtigt lækkert og flot - billedet snyder noget.
Og hvad har jeg så givet for det tror I? :o)

Hmmm.... Det laver jeg sgu lige en bette konkurrence ud af - hehe...

Den der kommer tættest på vinder en bette gave.

Søndag røber jeg prisen.

---

Mere senere.

10 kommentarer:

  1. Ej for nogen fine ting du har fået dig! :)
    Hmm..og hvad har du så givet for dem ??...tjaaa....105.- incl. porto...altså danske kr.... :D

    SvarSlet
  2. Wow, sikke nogle lækre ting. Glæder mig til at se hvad du får lavet. Prisen på herligheden 147.- dkr incl porto. God weekend, kan forstå scrap i Esbjerg er aflyst.
    KH 10na

    SvarSlet
  3. Sikke skønne sager du nu skal i gang med :-). 325,- kr tror jeg

    Ha en god dag

    SvarSlet
  4. Lækre lækre ting... en stor del af dem tror jeg er havnet på den forkerte adresse.. griner. Mit bud er 455,-

    SvarSlet
  5. Sikke mange ting : 0 bestille i Polen, på Polsk ha ha ja, jeg forstår godt der liiiige skulle et par mails til : )

    Mit gæt 235,-
    Rigtig god fornøjelse med alle de nye ting : )

    SvarSlet
  6. Hold da op en masse lækre ting... hmm.. mit gæt må være 175,-

    SvarSlet
  7. Fine ting du har købt for ca 189,35 for at være helt nøjagtig ! Tror jeg da....

    SvarSlet
  8. super lækre ting - du har vel købt for omkring 280,00
    Krammer Heidi

    SvarSlet
  9. dejlige ting .... mit bud er 208 kr

    SvarSlet
  10. Uhauha..det ser s** godt ud....
    Jeg gætter på 395-

    knus og kram herfra

    SvarSlet