torsdag den 21. april 2011

Morgenscrapperier...

Morgenen er blevet brugt i scraprummet - til at få lavet lidt flere konfirmationskort.

Det første er Inkido papir, Tim Holtz sommerfugle stickers, metalgrene, roser og så tror jeg det er Jenni Bowlin bogstaver.

Det næste her er Tilda papir, masser af Wild Orchid blomster, et lækkert ur jeg engang byttede mig til hos aka/Annette og så et digt jeg fandt hos "Teksten du mangler" - det var på Norsk så jeg måtte lave lidt om på det for at passe det til til Dansk. :o)
Ehmm... papir fra??? restekassen (hihi) Dew drops (jaja Vibeke!) Tim Holtz banner og grungeboard swirl, hjemmelavet blomst samt WO blomster, cyklen er fra Polen og stemplet fik jeg lavet sidste år i Malaysia. (BILLIGT!)

Og så rosinen i pølseenden. Mere papir ala restekasse.... masser af småbitte primablomster der alle har fået en halvperle, die cut fra Panduro ... jeg aner ikke hvor resten kommer fra.

Nu vil jeg trave en tur med Tessa i det fantastiske vejr! Og senere står den vist på mere scrap!

Hav en skøn Skærtorsdag!

Knus.

5 kommentarer:

  1. For noen fantastiske kort:D
    Ønsker deg og dine en flott påske
    klem fra siri

    SvarSlet
  2. Hvor er det nogle flotte kort du har lavet, især det med ur og omskrevet norsk vers, det kan jeg rigtig godt lide. også forsat god påske til dig. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  3. Super skønne kort du har lavet - kan især rigtig godt li' det øverste :)
    Rigtig god påske - håber du nyder det dejlige vejr :)

    SvarSlet
  4. Så nydelige kort! Liker stilen din :o)

    SvarSlet