torsdag den 21. april 2011

Mit første Påskeæg...

Jeg har købt et par stykker af de her påskeæg man kan skille ad midtpå og fylde med godter. Men jeg har aldrig taget mig sammen til at gøre mere ved dem. I dag skulle det så være, for det passer jo meget godt at fylde ægget med lækre ting og tage med til veninden på Lørdag. Og da Sukkersött så lige har en udfordring der hedder ÆG .... så er det jo to fluer med et smæk.

---

Jeg har malet ægget med Gesso og givet det lidt distress ink "vintage photo" - og så er der ellers pyntet med blonde, fjer, masser af forskellige blomster, bær, dråbeformede sten (fra en ødelage broche) og en sommerfuglecharm.








Det er saftsusemig svært at få et ordentligt billede *G* - men det er der ikke noget at gøre ved. Nu råber gryderne og maven knurrer - hihi. Hav en herlig aften.

9 kommentarer:

  1. Hold op hvor er det fint!...gad vide om der så er noget guf indeni ? :p

    SvarSlet
  2. Så nydelig dette egget ble♥
    Herlig med så masse blomster på,og den blonden var bare nydelig:)

    SvarSlet
  3. Det er du helt sikkert sluppet godt fra, det er bare skønt, med alt den pynt på toppen. jeg har da vist også sådanne æg liggende et eller andet sted, men det blir nok ikke den her påske jeg får lavet dem til, jeg skal jo finde dem først. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  4. Åååå... dette er så nydelig, Dorthe.

    Klem...Mona

    SvarSlet
  5. Hvor er det bare fint. Flot med den bund af gesso. Og jeg er altså imponeret over al det du kan få sat på sådan en rund flade. FLOT.
    God påskeferie til dig.

    SvarSlet
  6. Hold da helt op det er rigtig flot og det er du da bare sluppet super godt fra... god påske...

    SvarSlet
  7. Flot påske æg, det er da vist ikke det sidste du laver ; )

    SvarSlet
  8. Hvor er det smukt og sikke en flot blomsterdekoration du har lavet

    Fortsat god påske til dig

    SvarSlet
  9. Utrolig nydelige påskeegg.
    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt :o)

    SvarSlet