lørdag den 16. april 2011

Masser af "slik"

Der er ikke bare 1 candy....

der er heller ikke bare 2

eller 3....

Nej Nej - der er hele 9 candy på spil hos Our Vintage affair - er det ikke vildt?

Jeg vil vinde dem allesammen - thihi. Men (desværre) det er et krav for at deltage at man reklamerer for candiene. hehe. Nej - det er ok - I skal selvfølgelig også have chancen.

Så smut ind på OVA bloggen og tag et kig.

---

I dag vil jeg hygge mig med scrap (og vasketøj) - og hvis vejret bliver til det ... havearbejde og GRILL!! Jeg vil grille i aften - det er SÅ længe siden jeg har haft gang i Weberen. uhhhmmmm..... glæder mig! Hav en fantastisk lørdag!

Knus.

4 kommentarer:

  1. Jamen jeg krydser da lige fingre for at alle Candy'erne lander på din adresse *G*
    ..hav også en skøn lørdag ...og weekend ;)

    SvarSlet
  2. hiya
    I apologise for my post not being up for the candy, would you mind revisiting and leaving your comment in the candy post to ensure you are in with a chance of winning

    thank you
    Kate xx
    our vintage affair

    SvarSlet
  3. Jamen selvfølgelig vinder du da nogen af dem.....Jeg krydser fingre for dig.
    Lækkert, lækkert fuglebur-kurv du har lavet. Smart ide......hvor får du det dog fra ???

    God weekend og grill. Jeg er lige inde og holde pause fra havearbejdet....uha, der er nok at rive i.

    SvarSlet
  4. not a problem hun, I think as we are all in different time zones they all publish differently
    good luck
    Hugs Kate
    OVA

    SvarSlet