tirsdag den 5. april 2011

masseproduktion...

Det er ikke lige det sjoveste at skulle lave alt for meget ens - men nu var der altså en der ville have 3 "ens" kort til brylluper - det blev de så - og alligevel ikke.

Og så har min moder efterspørgsel efter børnekort. Og det kan jeg egentlig godt se at jeg nok ikke har været for god til at få lavet. Så jeg har leget lidt med gamle stickers og 3D billeder - bruger dem dog kun enkelte - da jeg ikke kan fordrage 3D - hihi. Og jeg får endda brugt nogle af de gamle KarenMarie kort jeg har i massevis. Så det er jo en win win situation - hihi.
I dag har min søster fødselsdag - hmm... gad vide om man skulle lave et kort til hende også? *G* Det når jeg nok - for skal først til fødselsdag lørdag :o). Tillykke til dig Søster min - selvom du ikke læser blog.

I morgen aften skal jeg "lege" med en af scrappigerne (Marlene) herfra Billund :o) ... jaaah - og torsdag skal jeg "lege" med Vibeke/Vranda hele dagen ... er det ikke bare luksus og ren hygge? Jeg GLÆDER mig ihvertfald! ---

Hav en forrygende uge.

Knus herfra.

8 kommentarer:

  1. Sikke flotte bryllups kort du har fået lavet.. hvad har du brugt til at lave hjertet ??? Det er super flot...

    Ja børne kort er ikke det man ser mest af rundt omkring på bloggene :-) men det har du da klaret fint

    jayne

    SvarSlet
  2. Meget flotte bryllupskort... og søde børnekort... de skal nok vække jubel..

    SvarSlet
  3. Veldig nydelige de bryllupskortene dine, og barnekortene er da søte :-)

    SvarSlet
  4. Rigtig fine bryllups kort og søde børnekort : ))
    God dag

    SvarSlet
  5. super nydelige bryllupskort såååå smukt pyntet med alle de blomster og søde børnekort

    SvarSlet
  6. Hvor er de smukke dine bryllupskort... næsten ens og alligevel forskellige. Også nogle søde børnekort, dem mangler jeg også altid.
    Tusinde tak for pakken, hvor er der mange fine ting... den kom igår og jeg er allerede igang med at bruge noget af det til min DT opgave

    God uge til dig også

    SvarSlet
  7. Rigtig fine bryllupskort - med din nye die ! Super. Også søde børnekort.
    Du varmer bare Vranda godt op til næste uge hvor hun kommer her. Og lærer hende lidt nye ting - som hun så kan lære mig .....GG

    SvarSlet
  8. Jeg kan godt forstå at du ikke syntes at det er vildt fedt at lave 3 helet ens kort. Jeg syntes at dine kort er utrolig lækre... De ligner hinanden unden at være fuldstændig ens. Vi ses i morgen du gamle :o)

    SvarSlet