lørdag den 16. april 2011

Lidt lørdagshygge...

fra scraprummet.

Scrappekammeret har en udfordring der hedder Sommerdrøm, dertil har jeg lavet dette kort.

Papiret er fra Tildas "Kitchengarden" - viften og sommerfuglene er printet fra nettet, sommerfuglene har fået diamond dust. Blomsterne er fra WildOrchid, banneret er TH tattered banners og hjørnerne er KarenMarie klip.

Og så har jeg hygget mig lidt med et par konfirmationskort - her viser jeg dog kun det ene. Metalpladen (der er fra et eller andet stykke tøj jeg engang købte) har jeg viklet fast om ginen med lædersnor. Og så har jeg SYET ... waba? Det har jeg faktisk også på det andet konfirmationskort jeg lavede - men det er så heller aldrig sket før *G* - Men det sker helt sikkert igen! Forsat god lørdag!

5 kommentarer:

  1. lekre kort :) ønsker deg en fin lørdagskveld:)

    SvarSlet
  2. Har du det godt søde ? ? ? dig sy..... griner. Spøg til side, hørte jo i min øresnegl at du var blevet indehaver af en sew easy :o) lækker tingest. Og denne gang fik jeg øje på dew dropsene :o) Rigtig lækre kort du har lavet.

    SvarSlet
  3. Oj, så flotte kort du har laget, Dorthe, det første med nydelige farger og papir, og det andre- så stilig med den bysten og blonde !!
    Tut til mitt veskekort, nei, jeg har ingen, men tok rett og slett og delte et kartongark i 9; 9 ruter på 3x3 inches, pluss litt ekstra til fronten :-) Lykke til !!

    SvarSlet
  4. Jamen Pips du har JO syet : )))))) flot godt at Vranda liiige kunne fortælle at du har fået sådan en sy dims *GG*
    Flotte kort, fortsat god weekend

    SvarSlet
  5. SO lovely, thanks for sharing!
    Thanks for visiting the Pixie Blog and thanks for the shout out, good luck!

    SvarSlet