søndag den 3. april 2011

Jubiii... jeg har vundet... !! (P.I.F.)

Jeg var så heldig at vinde Heidis / Sivskos P.I.F. - det betyder at jeg indenfor det næste år vil modtage en gave fra hende. Spændende!!!

Jeg skal så selvfølgelig glæde en anden med en scrapgave - og det gør jeg gerne.

---

Det næste her har jeg "lånt" fra Sivskos blog.


Ved du hvad en P.I.F. er?


Det startede med filmen "Pay it forward". Rollefiguren til Haley Joel Osment, hovedpersonen i filmen, gør en god gerning for en anden person. Den eneste betingelse, for at en anden person kan modtage, er at vedkommende må love at give noget videre. Et enkelt princip som måske ikke er så enkelt alligevel. Nogen har nu taget dette princip op og lavet det om til en gave. Reglerne er enkle. Alle kan være med - kun 3 krav skal være opfyldt.

1. Du skal have egen blog, så du kan sprede budskabet.

2. Du skal have lyst til at glæde andre.

3. Du skal sende din gave afsted indenfor de næste 365 dage.


Som reglen siger trækker jeg lod blandt de der skriver en kommentar under dette indlæg. Inden et år, måske når man mindst venter det sender jeg så en lille scrapgave afsted til vinderen. Er det ikke fantastisk og lyder det ikke spændende?

Det eneste du skal gøre er at give det samme løfte i din blog.

Læg en kommentar under dette indlæg, så deltager du i udtrækningen, som finder sted d. 1. maj 2011.

Glæd dig selv - og glæd en anden.

Held og Lykke

Knus fra Dorthe

6 kommentarer:

  1. Tillykke til dig, Pips.
    Og dejligt at du også er med på at sprede glæde omkring dig.......ikke kun med din skønne humor, men også med en fysisk gave.
    Jeg er IKKE med i din lodtrækning om din PIF, for jeg skal sende en gave til Sivsko....og går og venter på at få en PIF af Dorit....

    God søndag.

    SvarSlet
  2. Tillykke med det Pips :o) Hvem har ikke lyst til en overraskelse og til at overraske andre. Det er da så hyggeligt :o)

    SvarSlet
  3. Tillykke - en supergod og anderledes ide at give en gave på. En rigtig god tanke at du også skal glæde andre når du selv bliver glad.

    SvarSlet
  4. Tillykke.

    Det er da en super ide. Jeg vil da straks reklamere for den, og så vente og se om jeg er den heldige :) ellers starter jeg dælme selv op ... nu må vi se.

    SvarSlet
  5. Ja tillykke fra mig - super at du vil køre den videre :-)
    Jeg er heller ikke med denne gang.
    Krammer Heidi

    SvarSlet
  6. Jag är gärna med i din utlottning av PIF! Har haft en PIF tidigare i min blogg, men har gärna ännu en!

    Må så gott!
    Kram Lindha

    SvarSlet