tirsdag den 19. april 2011

Ingen scrapbilleder i dag.

Men her er et par stykker af min stakkels lille hund. Hun har været en tur hos dyrlægen i dag... hun sov ikke meget i nat - men peb og peb - så i morges ringede jeg til dyrlægen og fik en tid til staklen. Hun har betændelse i øregangene det bette pus. Og hvis det gør ligeså ondt på hunde som på mennesker kan jeg godt forstå hun græd. Det første billede her snuppede jeg af hende for et kvarters tid siden hvor hun var på hvepsejagt i haven, så nu er humøret lidt bedre, selvom hun stadig ikke har sovet.


Det andet billede her er et gammelt et.
I dag har jeg ingen scrapbilleder - det betyder dog ikke at jeg ikke har scrappet *G* - det har jeg. Min niece var her for at få hjælp til en planche til et skoleprojekt om Slovenien. Så det har vi brugt næsten hele dagen på. Jeg fik ingen billeder af resultatet, men niecen var tilfreds. De næste dage står i konfirmationskortenes og flaskekortenes tegn, der kom lige en bestilling.

---

Det bliver vist også snart aktuelt med en lille candy igen her fra mig :o) ... ihvertfald tikker min tæller mod 30.000 - det er faktisk ret vildt synes jeg. Så jeg vil begynde at kigge efter lidt at putte i en candy (eller 2).
Nyder I det fantastiske vejr?
Knus.

8 kommentarer:

  1. Stakkars lille knyttet.
    Hun har vel fått medisin som snart hjelper.
    Du får gi henne noe ekstra godt å spise....

    SvarSlet
  2. Nåårh det bette pus da - håber hun har det bedre nu ;)

    SvarSlet
  3. Nååå da. Hvor er det synd for din søde hund. Hils og sig god bedring fra mig, og giv et lille klap.
    Håber da I får sovet i nat.

    SvarSlet
  4. God bedring til din skønne hund. Så må du jo igang med konfimations kort når bestillingerne "vælter" ind ;o). Dejligt at andre kan li` vores kort. God arbejdslyst.
    Kh 10na

    SvarSlet
  5. Stakkels vovse. ALtid dumt når småbørn og dyr har smerter for de kan jo ikke rigtig fortælle HVOR det gør ondt.

    SvarSlet
  6. Åee herre gud, stakkels lille vaps, jeg håber midecinen virker hurtig så både du og hund får en god nattesøvn. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  7. Så fik jeg da lige set "tøsen" :o) der er ikke noget værrer end dyr som har ondt, det gør så ondt inden i mig, når de har ondt. Så jeg kan godt forstå at du ringede til dyrlægen. Hvepsejagt... så må det gå den rigtige vej, og det er jo dejligt. Jeg krydser arme og ben for en mere roligt nat.

    SvarSlet
  8. AV AV den stakkel, når hun ligefrem piver, ville jeg godt nok også blive bekymret. De er bare SÅ gode til at skjule smerte, de kære hunde. Godt at hun har det bedre : )
    Skøn hund iøvrigt : ))

    Lyder godt at i har arbejdet på projekt hele dagen, dejligt at kunne hjælpes ad.
    God arbejdes lyst med bestillingerne ; )

    SvarSlet