søndag den 24. april 2011

Har brugt masser af rester....

Det var vist heldigt at jeg ikke kom afsted på camping - jeg er ihvertfald snothamrende forkølet - og har haft dundrende hovedpine i dag. Så ned med et par panodil og til køjs et par timer ekstra. :o) Og nu har jeg det fint nok.... bortset fra "dryptuden"- Addrr.... - griner.....

Nå men... jeg har lavet et enkelt kort her i dag, papiret er maja design - fra restekassen - hehe.

Og så lavede jeg en omgang hurtige kort i går. Alle med rester - rester og rester... De ryger i en af kortkasserne i første omgang, og de der er tilbage når convention nærmer sig bliver taget med derover og afleveret til OSH. Jeg har planer om at skulle lave maaange flere - men dette er da en start.
Så vil jeg lige huske Jer på min Pay it forward - den bliver udtrukket d. 1. maj - så I kan stadig nå at deltage.

Tusind Tak for alle de søde kommentarer I skriver herinde, det er altid en fornøjelse at komme herind og læse dem. Hav en skøn aften.

Knus.

8 kommentarer:

  1. Herlig kort.
    Håper ikke du blir like skral som jeg har vært.
    Er foressten ikke bra enda. Nå har det vart i snart 3 uker. Begynte med forkjølelse og utviklet seg til betennelse i både hals og bihuler. I tillegg har jeg astma og pollenallergi, så jeg er IKKE i form....
    Fortsatt god påske til deg...

    SvarSlet
  2. God bedring til dig og dryptuden ;o)Fine kort du får lavet. Jeg får også altid ryddet op i mine kort inden convention ;o)Har lige lavet en stor stak til OSH, men de ska vist sendes over til HQ. Kh 10na

    SvarSlet
  3. Hvor de søde dine kort, især det øverste kan jeg godt lide(sådan lidt vintage agtig)jeg håber varme og solskind kan bringe dig over din dryptud. v.h. morkaren.

    SvarSlet
  4. Sikke mange søde kort du har fået lavet. Når nu næsen drypper, så er det da vidst godt at du blev hjemme. Nu skal vi snart have campingvognen ud... Kan være at du kommer og besøger mig.. griner. Jeg er ret vild med dit kort med de 2 tags :o) håber at du nyder de sidste dage i påsken.

    SvarSlet
  5. Men Dorthe, ingen förkylning gav dig hinder att göra detta vackra kort. Helt underbart.
    Jag har ingen koll vilka papper jag har, jag köper billigt och det jag tycker är fint...hihi.
    Krya på dig.
    Kram Marina

    SvarSlet
  6. Det er da nogle lækre rester du har, når sådan lige kan trylle en stak flotte kort ;O)
    Super flot blonde på det lila kort. God bedring

    SvarSlet
  7. Hold da op hvor har du været flittig, jeg har selt ikke nået at lægge kommentarer herinde. Du laver altså nogle super lækre ting, jeg er helt specielt vild med ægget du har lavet.

    Velkommen i klubben mht. forkølelse ;-D Håber din dryptud er på retur, desværre hænger min godt ved.

    Jeg skal lige have fundet en ny dato til scrap, så håber jeg vi ses.

    Knus,
    Kirsten

    SvarSlet
  8. wow så flotte kort med så mange flotte detaljer, jeg har været på camping i hele påsken og har kun fået farvelagt lidt motiver, synes det er svært at sidde i campingvogn eller fortelt og scrappe. Synd du måtte blive hjemme og være forkølet i det fantastisk flotte påskevejr. God bedring og god uge uge til dig

    SvarSlet