lørdag den 2. april 2011

Gæstedesigner hos CYDA

Det var så til udfordringen i dag jeg fik lov at lege med det talentfulde designteam inde hos Craft Your Days Away. Udfordringen hedder Spots & Stripes, og bidraget jeg leverede kom til at se sådan ud.

Det VAR en udfordring for jeg bruger sjældent - for ikke at sige aldrig, prikker og striber sammen. Men det var sjovt at prøve. Og jeg er da beæret over at jeg blev valgt til GD.

---

And now i´ll try in english :o).

Today is the day where i had the honor to play along with the very talented design team at the Craft Your Days Away challenge blog. The challenge is called Spots & Stripes and my contribution is this card.

It sure was a challenge because i dont often uses spots and stripes togheter. But it was really fun to try. And im so honored to have been selected as a GD.


Hav en forrygende herlig lørdag.

Knus herfra.

7 kommentarer:

  1. Det ser da så smukt ud med prikker og striber... flot pyntet med blomster
    Dejlig med en udfordring,ik':-)

    God weekend til dig

    SvarSlet
  2. Wow, dette var jammen et smakfult og lekkert kort:)

    SvarSlet
  3. Det er da super godt gået pips!
    vh Renne

    SvarSlet
  4. What a stunning card Dorthe, thank you so much for being our GD at Craft Your Days Away this time xxx

    SvarSlet
  5. A very pretty card and a great guest designer with our challenge at Craft Your Days Away!

    Crafty Creations by AJ
    Amanda

    SvarSlet
  6. Lovely card and well done for being the guest designer!

    SvarSlet