søndag den 10. april 2011

Et hurtigt tag.

Et kvarter før vi skulle ud af døren til søsters fødselsdag i aftes kom jeg nemlig i tanke om at jeg jo ikke havde fået lavet et kort - thihi (mekanikerne kører vel også tit selv i de dårligste biler). Men jeg skyndte mig lige at lave et tag. Søster havde ønsket sig en metalkaffedåse - og da jeg fandt denne "skønhed" skulle hun da bare have den. Hvad hun mere skulle have ku jeg ikke lige hitte ud af - så jeg fyldte nogle penge i æsken og så må hun selv stå for indkøb - så får hun da også det hun vil ha.

Nu har jeg fået afleveret bestillingskortene - der er kun et enkelt konfirmationskort endnu der skal laves. Så nu er jeg klar hvis der kommer nye bestillinger. Dejligt! Jeg tror dog at noget af dagen skal bruges til Scrap alligevel. Hav en herlig søndag.

Knus

6 kommentarer:

  1. Så yndig en tag og sikke en skøn kaffedåse.
    Jeg har ikke glemt dig... der kommer en mail i aften :-)

    God søndag til dig også

    SvarSlet
  2. Heldig hun som får en så koselig gave.
    Kjempefin tag du har laget...
    God helg videre til deg !

    SvarSlet
  3. Lækker tag.. 15 min. var jo alt hvad du behøvede til at lave "et kort". Håber at du fik scrappet. Jeg var inde hos Helle i eftermiddags og scrappe lidt i det dejlige vejr.

    SvarSlet
  4. Åh hvor flot. Og jeg spotter jo straks "vores" nye folder. Den ER altså bare så fin.

    SvarSlet
  5. såå läckert! =) jättefint!

    SvarSlet