mandag den 11. april 2011

Et Fuglebur med æg ....

Det blev mit bidrag til månedens Altered Item challenge hos Our Vintage Affairs.

Det er lavet lidt efter en tuturial jeg fandt hos superdygtige Ragnhild - men jeg har kun brugt 4 fuglebure og lukket buret.

Det var nu mest fordi at mens jeg var i gang med at lave det kom min søster. Hun kunne godt bruge sådan et bur til en lille værtindegave - og hun ville helst have det sådan her. Det blev pyntet med lidt halvperler, organzabånd og blomster og fyldt med chokoladeæg. Sådan ser det ud oppefra. Jeg satte Tim Holtz jump rings i alle bure og samlede med en gul sløjfe.
Og så har jeg lige været nede i Hobbybutikken og bruge min gevinst - heheeeeh - jeg fik 22 lækre ark IPIS papir. Me like!! Hav en forsat skønherlig solskinsdag.

Kram

7 kommentarer:

  1. wow vad flott!! Vilken kul idé!

    SvarSlet
  2. stunning such detail and so totally gorgeous, thank you for sharing with us at Our Vintage Affair
    Hugs Kate xx

    SvarSlet
  3. Smadder flot og super god ide!!!

    SvarSlet
  4. Kanon ide... Den skal jeg prøve at lave :o)

    SvarSlet
  5. Dette var virkelig originalt, og riktig så lekkert ! Du harlaget så mye fint i det siste, Dorthe, selv har jeg hatt en uke vekk - i København !! Derfor har jeg ikke kommenter så mye - før nå !

    SvarSlet
  6. Gorgeous !!!!
    Thank you for sharing your work with us at Our Vintage Affair

    SvarSlet
  7. What a creative gift... Wonderful idea and so pretty !!!! Thank you for creating with us at Our Vintage Affair

    SvarSlet