onsdag den 20. april 2011

Enkle flaskekort og en gladere hund.

I dag har jeg lavet en del af de bestilte flaskekort. De er meget enkle og meget lidt pyntede, men jeg sælger dem ret billigt og så kan man jo ikke bruge for en formue matrialer. Der er tag i dem alle man kan tage af og skrive en hilsen på.








Så er her lige et billede af mit "barn" - Tak for alle de søde kommentarer til hende i går. Hun er TRÆT i dag som I kan se - men det går bedre med ørerne - heldigvis.


Og så blev det også til lidt af konfirmationskortene. Der mangler jo stadig en del - men det går den rigtige vej *G*








Lørdag - Søndag tager jeg på camping med en veninde - jeg skal have Tessa med også - og det glæder jeg mig til ... især hvis vejret bliver ligeså lækkert som de sidste dage.
---

Rigtig God Påske til Jer Alle der kigger med her.


9 kommentarer:

  1. Åh, de flaskekort er da SÅ fine`, den ide` snupper jeg :o)Dine konfirmationskort ser også godt ud. Det lille digt har jeg ikke set før, haps - tak for det ;o)Godt din hund er i bedring og god campingtur, vejret bliver jo pragtfuldt. God påske. Kh 10na

    SvarSlet
  2. Åh, så mye fint du har laget.
    Og det er kjekt at hunden er blitt bedre.
    Kos deg på tur !
    Klem...

    SvarSlet
  3. Søte konfirmasjonskort.
    Eg kjøpte ei vinflaske til min niese i dag og trengte å sjå nokre enkle, men lekre flaskekort. Takk for inspirasjonen : )
    Godt din hund er bedre. Håper du får en fin påske : )

    SvarSlet
  4. Åh så fine kort både til flasker og konfirmander. Tænkte nok at den gine lige var dig...hihi.
    Dejligt at Tessa har det bedre og kan komme med på camping.
    God påske og campingtur til dig.

    SvarSlet
  5. Nøøj hvor er det nogle fine kort og tags du har lavet, bare så dygtig og superflot med det lille digt. Sikke noget skidt med den dejlige Tessa, skrækkeligt når de får ondt i ørerne, de små pus. Håber virkelig at det er overstået og hun er fit for fight igen. Kan I have en rigtig dejlig påske og god campingtur, i det skønne vejr

    SvarSlet
  6. Hej Dorthe!
    Tack för hälsningen och jag önskar dig med en härlig påsk. Mina påskbilder har jag hittat här:
    http://beccysplace.blogspot.com/
    härliga freebie.
    Dina flasktag är underbara och så himla lätt verkar det att göra.
    Varma Kramar från Marina

    SvarSlet
  7. Hvor er de flotte dine flaskekort. Sødt og enkelt pyntet. Også nogle fine konfikort... sødt vers du har skrevet.
    Skønt at hunden har det bedre og kan komme på ferie med mor :-)

    God påske til dig og dine!!!

    SvarSlet
  8. Super søde flaskekort.. en rigtig god ide... og godt det går bedre med hunden der findes ikk noget værre end ens dyr har det skidt da de jo ikk kan sige noget... tror vejret holde og du må ha' en rigtig god påske..

    SvarSlet
  9. Dejligt flaske kort ; ) og konfirmations kort.
    Dejligt at hun igen har det godt, det må være rart endelig at kunne sove uden smerter, så hun er nok snart frisk som en havørn igen ; )

    SvarSlet