fredag den 8. april 2011

Endnu en travl dag ...

Bliver det i dag - for jeg SKAL have lavet alle de kort jeg har bestilling på - de skal nemlig afleveres i morgen. De sidste par dage har også været travle - men på den gode måde. Her er lige lidt billeder af nyerhvervelserne fra i går.

For det første købte jeg en del dew drops i mange farver fra Vibekes "fjernlager" - haha. Så nu skal jeg simpelthen blive bedre til at bruge dem! Jeg fik også lov at købe en Diamond Dust af hende - jaaahhh... Den bliver mine blomster garanteret glade for. De små bøtter dew dropsene er i købte jeg i den hobbyforretning vi besøgte.

Så købte jeg lidt perler - og vi var et smut forbi blomsterhandleren efter vinseltråd. og lidt forskelligt dims - i MEGET skinnende udformninger - men NU skal der leges med alcohol ink. hehe (Tak for undervisning Vibeke) - Bladene der ligger i låget er dem bøtten er fuld af ... ved ikke helt endnu hvad planen er med dem - de skulle bare med hjem *G*
Blomsterhandleren havde andet spændende gemt i krogene. Bl.a. denne rulle blomsterranke - og fjer med perler.
Så havde hobbybutikken lige fået de her nye plastblomster hjem - de kan varmes og formes som man synes - det skal da prøves. Og samme gælder sommerfuglene.
og så købte jeg endda et 3D kort - hahahaha... men det var for at få skabelonen til det her vuggekort. Jeg købte også en stak æsker og et par ark papir med fodbolde. ... og så havde jeg fundet noget karton frem jeg skulle have, men...? Det fik jeg da ikke købt ... hmm...?


Jeg legede lidt med perlerne inden jeg gik i seng i aftes, og de her perlegrene er da supernemme at lave. Lige noget for mig!
Tak for en herlig, lærerig og superhyggelig dag Vibeke - næste gang må du til Billund - hihi.

Hav en Skøn fredag - og en god start på weekend.

Kram herfra.

5 kommentarer:

  1. oj så lekkert disser var :) ønsker deg en god helg :)

    SvarSlet
  2. Igen masser af skønne indkøb... kan godt se du får travlt, hvis du skal nå bare at få brugt lidt af det :-)
    Fine perleranker

    God weekend til dig

    SvarSlet
  3. Sikke en masse dejlige ting du har fået med hjem... søde perleranker og det tror jeg da vist også jeg nok skal i gang med... har et hav af perler... hi hi.. god weekend

    SvarSlet
  4. Som du da køwer ind *G*...men nogen skønne ting du har fået! :)
    De perleranker ser super søde ud - gad vide om jeg ikke har nogen perler liggende et eller andet sted - for så skal det da vist prøves :)

    SvarSlet
  5. Næh hvor er det dyrt at besøge Vibeke.......uha da da. Men hold op hvor mange og fine ting der kan skaffes på de kanter.
    Gad vide om hun tager sit lager med her....jeg håber det.
    God weekend til dig.

    SvarSlet