fredag den 1. april 2011

En udfordring ... og en ny hobby butik :o)

Hos Anonyme Scrappere er der en ny udfordring hvor de denne gang vil se noget med temaet "påske"

Så dertil har jeg lavet dette kort. Motiverne er Tim Holtz, blomsterne er fra WildOrchid, hængelåsen er fra Prima og påskeægget er fra Polen, papiret er Tilda og Maya design.

Og så har jeg lige været til åbning af en ny Hobbybutik/ Brugskunst her i Billund. Da de nye ejere af butikken har været så utroligt flinke at give vores scrapklub lov til at benytte lokalerne til fremtidige scrapaftner ville vi selvfølgelig ned og byde dem velkommen og støtte dem lidt :o) - Vi har fra Foreningen selvfølgelig købt en gave til dem, men vi var 3 tøser der synes vi lige ville have en flaske med også - så det blev den jeg lavede for et stykke tid siden. I dag lavede jeg så et tag der passede til Og det kan I se her. Og selvfølgelig fik jeg brugt lidt penge IGEN! - hihi... God Weekend til Jer. Jeg har fået nye bestillinger på en del kort - så jeg ved hvad jeg skal lave de næste dage *G* Husk min lille konkurrence i forrige indlæg - der er en lille overraskelse til vinderen. Knus herfra.

6 kommentarer:

  1. Fint kort - og så med påskeliljer. Og dejligt med endnu en udfordringsblog....haha.

    Flot flaskepynt igen, og det var da pænt af dig at tage ned og hilse på. Men også rart for indehaverne at se en af deres fremtidige rigtig, rigtig gode kunder....

    SvarSlet
  2. Super flotte ting du har fået lavet - jeg har lagt en lille hilsen til dig på min blig ;o)
    Krammer Heidi

    SvarSlet
  3. Det går godt med stavningen idag - det er selvfølgelig på min blog.....

    SvarSlet
  4. Flott påske kort, likte godt det lyse og at blomstene skilte seg ut ved fargen sin! Lekkert!
    Takk for at du deltar hos AS!
    Ha ei flotters uke!
    Marit

    SvarSlet
  5. Nydelig kort og så utrolig vakre papirer.
    Takk for at du deltar hos AS
    Klem

    SvarSlet
  6. For et flott påskekort, nydelige motiver og kjempefine blomster. :)
    Takk for at du deltar hos AS.
    Klem, Anne.

    SvarSlet