lørdag den 23. april 2011

En travl dag....

blev det i går - men på den gode måde..... De bestilte kort skulle pludselig afleveres i aftes, og jeg manglede altså at lave pænt mange - hihi. Så jeg måtte til scrapbordet. Jeg skal nok spare Jer for at vise alle - griner. Men her er lige nogle stykker. Jeg er lidt glad for de digte fra "teksten du mangler" bloggen. De er ret søde på et konfirmationskort synes jeg, og så kan jeg godt lide ikke at køre i det samme hver gang.

---

På det først fik jeg brugt noget gammelt KarenMarie papir, det bruger jeg godtnok meget sjældent efterhånden, så rart når der smutter et stykke - hihi.

endnu et digt....
Der MÅ være noget med fodbolde - det er nødvendigt :o)

og så et par mere af flaskekortene. Stadig super enkle.

har fået brugt godt af restekassen til disse flaskekort - det er SKØNT!

Vi skal ikke på camping alligevel. Min veninde er blevet syg og er på vej hjem istedet. Det er der ikke noget at gøre ved, jeg gad heller ikke være på camping hvis jeg var syg. Så må vi afsted en anden gang istedet. Så nu kan jeg hygge med hvad jeg vil istedet *G*

Rigtig god Påske weekend til Jer.

7 kommentarer:

  1. Du har godt nok været kreativ. Fine kort og flaskekort. Det er smart med den tag i flaskekortet.
    Øv med campingturen, men sådan går det nogen gange. Måske vil Tessa også hellere have fred og ro ? Så nu har du mulighed for at scrappe.....god fornøjelse.

    SvarSlet
  2. Træls med den manglende campingtur - men så har du jo tid til at være endnu mere flittig på kortfronten ;D
    Skønne kort du har lavet - god påske til dig :)

    SvarSlet
  3. Så behøvede du måske slet ikke havde haft så travlt ; )
    Øv med camping turen, men sygdom bestemmer vi jo desværre ikke over.
    Du har godt nok fået lavet meget, hvis du har nået de kort og flaskekort i aftes : 0
    Dejligt at få brugt af sin restekasse, jeg prøver hele tiden, men synes bare den vokser *G*
    God ide med de tags på flsakekortet.Fine kort kan især godt li den med fodbolden : )

    SvarSlet
  4. Hvor er du flittig, og så på en helligdag, de vers er gode, jeg har også et barnebarn der skal nonfirmeres her til maj, og jeg der ikke gider lave kort, men jeg må jo til det. forsat god påske morkaren.

    SvarSlet
  5. Sikke en masse lækre kort du har lavet, er ret vild med de flaske kort :o) Skulle du have været på camping, lidt træls at det ikke blev til noget, men som du selv siger, ingen har lyst til at være på en campingplads når man er syg. Så er det noget rarere hjemme, så mon ikke at i når det en anden gang... God påske til dig... knus

    SvarSlet
  6. Så skønne kort og flaskekort... nogle fine detaljer og gode vers.
    Så må du glæde dig til en anden gang I skal på camping :-)

    Forsat god påske

    SvarSlet
  7. Vilka fina kort och tags du har gjort. :D
    Hopaps du har en fortsatt trevlig påsk :D

    SvarSlet