søndag den 3. april 2011

Det bedste gæt kom fra.......

ha haaa... nej nej - så let slipper I skam ikke.

Først vil jeg lige vise et kort jeg fik bestilling på - til en lystfisker der bliver 70.

"metal" hjørner og plade købte jeg i den nye hobbybutik der åbnede her i byen i fredags - de er ret fine. Jeg har sat en rubons på pladen.

og så lige en stak mere af bestillingerne - jeg får virkelig brugt af de gamle ting i dag - det er SKØNT... men når det nu er sådan kunden vil ha det - ja så bliver det sådan! Og så til den mest prisbevidste (thihi) udi Zlotty (staves de sådan monstro?) For hele herligheden der var i mit indlæg fra fredag måtte jeg bøsse den uhyrlige formue af 309,83 kr. Det var altså uden porto - meeen .... da portoen kun var 38 kr. ja så er det Lissy (Nedergaard) der er tættest på - både med og uden porto - griner. Hendes gæt var nemlig 325,- kr. Så Lissy - jeg har fundet en lille præmie frem til dig - vil du maile mig din adresse på pabst1@bbsyd.dk så sender jeg din gevinst. Du får selvfølgelig lidt af de polske herligheder, 12 ark basic grey 6x6 papir, 1 tim holtz minimask, 1 pakke blomster og lidt blonder og bånd. Nu håber jeg du kan bruge det :o).

8 kommentarer:

  1. Wawww, godt gættet af mig :-)... mange mange tak, det vil jeg glæde mig til.
    Et rigtigt fint kort, ser så flot ud med hjørner og med fiskene du har sat på

    Ha en dejlig aften

    SvarSlet
  2. Super flotte kort, du har lavet, er vild med dit fiskekort :0)
    Super lækre ting du har købt i polen, har du er web adresse du vil dele :0) :0)

    SvarSlet
  3. Tillykke til nedergaard :o) Rigtig lækkert kort. Ha' en god kreativ aften du gamle....

    SvarSlet
  4. Tillykke nedergaard : )
    Det var godt nok også billigt, og 38 i porto, kan man jo næsten ikke engang sende noget rundt i DK for længere : )
    Skønne kort, dejligt med så mange bestillings opgaver.
    Rigtig god søndag

    SvarSlet
  5. Så fine kort, og de fisk er da rigtig fine.

    Tillykke til Nedergaard fordi hun var den dygtigste til at gætte.
    Men jeg synes nu du betalt ALT ALT for meget - i hvert tilfælde mere end mit gæt....haha.

    SvarSlet
  6. That is lovely, thanks for sharing!

    Hey, I have a giveaway here, please come join in the fun!
    http://pixiedustpaperie.blogspot.com/2011/03/april-kit-preview-day.html

    SvarSlet
  7. Tillykke til Nedergaard. Jeg fandt lige det her link med Utee, hvis du ikke er begyndt at lege med dit endnu, er her en god tut mm. Jeg skal snart igang med mit nu hvor jeg kender fremgangsmåden. Man behøver jo ikke Perfect pearls. Men det har du sikkert også ;o) Håber du får en god uge. Kh 10na

    SvarSlet
  8. DAH, glemte lige at linke
    http://www.youtube.com/watch?v=CNbEGvCSjbc
    beklager, det gik lidt for hurtigt ;o)
    Kh 10na

    SvarSlet